توزیع ۲۱۰۰ بسته کمک معیشتی در یزد

زارع کمالی گفت: ۲۱۰۰ بسته کمک معیشتی ویژه اقشار آسیب پذیر در استان یزد تهیه و توزیع شد.

حسین زارع کمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، در حاشیه توزیع بسته‌های کمک معیشتی در استان یزد، بیان کرد: سپاه الغدیر برابر دستور و رسالت از پیش تعیین شده هموار کمک به اقشار مختلف در مواقع بحرانی را یکی از اولویت‌های اجرایی خود می داند.

وی افزود: همانطور که در بحران سیل، اقشار مختلف سپاه الغدیر با حمایت مردم استان یزد به کمک سیل زدگان جنوب کشور رفتند، امروز هم با افتخار به یاری مردم استان آمده و سعی دارد با استفاده از تمام ظرفیت انسانی و اجرایی خود در برابر این بحران زیستی مقابله کند.

جانشین سپاه الغدیر در ادامه با بیان این‌که مدیریت بحران در حقیقت همان همبستگی در برابر مواقع بحرانی است، گفت: سپاه الغدیر یزد همسو با سیاست‌های تعیین شده از سوی مسئولان و ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا آماده ارائه خدمت است.

زارع کمالی تهیه و توزیع دو هزار و 100 بسته کمک معیشتی به اقشار آسیب پذیر جامعه که در تعطیلی های ناشی از شیوع کرونا ویروس دچار مشکل شدند را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار سپاه الغدیر دانست و بیان کرد: قیمت هر بسته کمک معیشتی 500 هزار تومان است که به صورت رایگان در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

این مسئول تهیه و توزیع 9 تن آرد به نانوایان به منظور تأمین نان مورد نیاز ویژه اقشار آسیب پذیر را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار عنوان و تصریح کرد: این چنین اقدامات و خدمات سپاه به حمایت خیرین بومی انجام شده و می‌شود.

وی در پایان با بیان این‌که سپاه با تمام توان تا ریشه کن کردن این ویروس نوظهور در کنار مردم می‌ماند، گفت: مقابله با شیوع کرونا مستلزم همکاری و همراهی تمام مردم است.

کد خبر 906190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha