توزیع ده هزار پرس غذای متبرک رضوی بین جهادگران سلامت و بیماران کرونایی اصفهان

سید رضا مرتضوی از طبخ و توزیع ۱۰ هزار پرس غذای متبرک رضوی توسط خادمیاران رضوی اصفهان ویژه جهادگران سلامت و بیماران کرونایی خبر داد.

 «سید رضا مرتضوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به اهمیت قدرشناسی تلاش‌های پرستاران و پزشکان به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا و با توجه به شرایط کنونی که باید با همدلی و نوع دوستی مشکلات را حل کرد از طبخ و توزیع ۱۰ هزار پرس غذای متبرک رضوی توسط خادمیاران نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان خبر داد.


مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در اصفهان با اشاره به اجرای این طرح در مدت چهار روز گفت: این طرح در سراسر کشور با هزینه آستان قدس رضوی اجرا می شود .

 

مرتضوی افزود: نمک و ادویه و زعفران از مهمانسرای حضرت در مشهد تهیه شده ومابقی مواد اولیه غذایی در اصفهان تامین شده است. 


 وی تاکید کرد: این ۱۰ هزار پرس غذای تبرکی در بیمارستان‌هایی که در آنها مبتلایان به کرونا بستری هستند؛ توزیع می شود.


مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان با بیان اینکه تهیه و طبخ این تعداد غذا در بحران کرونا توسط خادمیاران رضوی بی نظیر است افزود: غذای متبرک رضوی در بین مدافعان سلامت و بیماران درگیر کرونا در بیمارستان ها باحضور خادمیاران رضوی توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه مواد غذایی مورد نیاز برای طبخ این ۱۰ هزار پرس غذای متبرک از آستان قدس رضوی مشهد ارسال شده اظهار داشت: تعدادی از مسوولان نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان و خادمیاران این بارگاه منور ضمن عیادت و دلجویی از بیماران بستری شده در بیمارستان ها، غذای متبرک حضرتی را بین بیماران و جهادگران سلامت بیمارستان های صدوقی، شریعتی، امین، غرضی، بیمارستان ارتش، الزهرا، خورشید، سیدالشهدا در اصفهان و چندین بیمارستان در شهرستان های شهرضا نجف آباد، خمینی شهر، فلاورجان، مبارکه، نطنز، لنجان و شاهین شهر توزیع کردند.


وی با بیان اینکه این مراسم حال و هوای معنوی خاصی را به بیماران و کادر درمانی این بیمارستان ها بخشید اظهار داشت: خادمیاران رضوی با ذکر صلوات خاصه امام رضا(ع) و مداحی وارد این بیمارستان ها شدند و این مراسم به صورت آنلاین از بخش‌های مختلف بیمارستان برای بیماران پخش شد.


مرتضوی این مراسم معنوی را موجب دلگرمی و شادی بیماران این بیمارستان ها عنوان کرد و گفت: از خداوند و حضرت رضا(ع) سلامتی و بهبودی بیماران را خواستاریم و امیدواریم بیماری کرونا هر چه زودتر در کشور ما ریشه کن شود.


گفتنی است؛ غذای متبرک رضوی با حفظ موازین بهداشتی و با هماهنگی کارکنان بیمارستان ها، به آشپزخانه بیمارستان تحویل و بین پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستانی و بیماران توزیع شد.

کد خبر 907419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha