ایجاد خط تولید «ماسک» در شرکت های دانش بنیان جهرم

شفیعیان گفت: برای رفع کمبود ماسک، خط تولید ماسک توسط شرکت های دانش بنیان شهرستان در دستور کار قرار گرفته است که به زودی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (دوشنبه ۴ فروردین)، در جلسه ویدئو کنفرانس فرمانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی فارس با استاندار با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری و کنترل کرونا ویروس گفت: تا کنون تعداد ۱۰ جلسه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با محوریت دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سطح شهرستان برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ و عملیاتی شده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه تدابیر لازم چون گند زدایی و ضد عفونی اماکن عمومی با همکاری دهیاری ها، شهرداری ها و گروه های جهادی ناحیه مقاومت بسیج و تیپ ۳۳ المهدی (عج) به صورت منظم و دوره ای انجام شده است، افزود: این گند زدایی ها با هماهنگی کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی جهرم  بوده است.

 

وی با اشاره به توزیع ۱۲۰ هزار دستکش در داروخانه های شهرستان جهرم گفت: با توزیع این مقدار دستکش در شهرستان، کمبود این محصول تا حدودی مرتفع شده است.

 

شفیعیان با اشاره به اینکه یکی از کارهای مهم در جهت کنترل این بیماری، کنترل مبادی ورودی شهر و جلوگیری از خودروهای غیر بومی به شهر و راهنمایی آنها به سمت کمربندی بوده است، بیان کرد: در راستای کنترل این بیماری در سطح شهر و جلوگیری از ازدحام جمعیت، بسیاری از صنوف غیر ضروری توسط اصناف و اتحادیه ها تعطیل شد.

 

به گفته وی برای رفع کمبود ماسک، خط تولید ماسک توسط شرکت های دانش بنیان شهرستان در دستور کار قرار گرفته است که به زودی انجام می شود.

 

فرماندار ویژه جهرم از زحمات دانشگاه علوم پزشکی جهرم، ناحیه مقاومت بسیج و تیپ «۳۳ المهدی (عج)» برای مقابله با این ویروس و همین طور اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه ها در خصوص تعطیل کردن صنوف غیر ضروری تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 908062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha