عزم ملی و بهره گیری از ظرفیت کارآمد جوانان جهش تولید را محقق می کند

نیکخواه با اشاره به موانع تولید و نبود توجه به ظرفیت جوانان در تولید گفت: تحقق جهش تولید به عزم ملی و بهرگیری از ظرفیت کارآمدی جوانان بستگی دارد.

«نسیم نیکخواه» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نامگذاری سال ۹۹ به عنوان جهش تولید از سوی رهبر فرزانه انقلاب گفت:  لازمه رسیدن به فرصتهای تولیدی توجه عمیق به مسئله کسب و کار و نیاز بازار و طبعا حمایت جدی از سوی دولت و حاکمیت در فراهم کردن بسترهای آسان تولید است.

 

 عضو کمیسیون اقتصادی و زیربنایی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی افزود: فقدان توجه جدی به ظرفیتهای نسل جوان تا کنون در بسیاری از امور بابت عقب افتادگی کشور شده این شعار (جهش تولید) تدبیر مناسبی از ازسوی رهبری است.

 

 وی ادامه داد:  با رفع موانع جدی در راه تولیدکنندگان و دادن امتیازات و تسهیلات لازم از سوی شبکه بانکی میتوان شاهد تجلی بازار تولید در سال ۹۹ باشیم.

 

نیکخواه ادامه داد: اگر قرار است در سند چشم انداز ۲۰ ساله در سطح منطقه به رتبه قابل قبولی برسیم به یقیین دربخش تولید و ایجاد اشتغال مولد میتوان با برنامه ای مدون به هدف  مورد نظر برسیم.

 

 عضو کمیسیون اقتصادی و زیربنایی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: رنکینگ ضعیف اقتصاد تولیدی ما در منطقه و ورود بی حدو مرز کالاهای مصرفی به داخل کشور موجب بیچارگی اقتصاد و تولید داخلی  شده است.

 

 وی گفت:  واردات بی رویه کالاهایی که ما خود قادر به تولید و خودکفایی در آنها بودیم باعث شد نقدینگی مردم در بخشی غیر از اقتصاد و تولید به کار گرفته شود.


عضو کمیسیون اقتصادی و زیربنایی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی تاکید کرد : یکی از راههای رسیدن به اقتصاد مناسب توجه جدی به بخش خصوصی است و  با تقویت بخش خصوصی و ایجاد رقابت سالم و کیفی سازی محصولات داخلی میتوانیم به تولید و به گسترش اشتغال در جامعه خوشبین بود.

 

نیکخواه گفت: راه رسیدن به این فرآیند تنها در سایه اراده ملی و وحدت میان مردم و‌ مسئولان محقق می شود./

کد خبر 911582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha