مراقبت ها برای مبارزه با کرونا را ادامه دهیم

زاده رحمانی تاکید کرد: باید مراقبت های احتیاطی برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد زاده رحمانی» در گفت و گویی اظهار داشت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در بافق با توجه به جمعیت این شهرستان و اینکه بافق یک شهرستان دارای مراودات و ارتباطات ریلی و جاده ای، مجموعه قابل توجه کارگری، تکنسین ها و مهندسینی که برخی از آنان از استان های دیگر به این منطقه رفت و آمد دارند، معقول است.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید مراقب جامعه آماری که بیشتر در معرض خطر ابتلا به کروناویروس هستند باشیم گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با همکاری بین بخشی در بافق بین نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، بسیج و در راس آن مجموعه فرمانداری این شهرستان که هماهنگی، نظارت و ارزیابی را انجام می دهد به شیوه مطلوب و خوب در حال اجراء است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تمام سعی، کوشش و تلاش ما برای جلوگیری از تصاعدی شدن آمار کرونا است ابراز کرد: شهروندان، تشکل های مردم نهاد، تشکلات کارگری، اتحادیه اصناف و شورای اسلامی شهر بافق همکاری بسیار خوبی در جهت اجرای مطلوب طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان داشته اند و در این مساله، احساس مسئولیت کردند.

وی با بیان اینکه همین شرایط تا 23 فروردین ماه ادامه خواهد داشت اضافه کرد: به مشکلات صنوف به ویژه اصناف و کسبه تک شغله که مغازه داری در سطح بازار تنها ممر و شیوه امرار معاش آنان است واقف هستیم و از آنان درخواست داریم تا این هفته نیز با تحمل و صبوری این شرایط سخت، همراهی و همکاری را ادامه دهند.

فرماندار و عالی ترین مقام اجرایی شهرستان بافق عنوان کرد: باید مراقبت های احتیاطی را ادامه دهیم به خصوص هوای سالمندان، بیماران زمینه ای و جانبازان شیمیایی را بیشتر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی و معدنی که وارد مدار تولید شده اند می بایستی مراقب سلامتی نیروی انسانی خود باشند چراکه نیروی انسانی یکی از عناصر اصلی تشکیل دهنده کسب و کار و محور توسعه این واحدها است.

زاده رحمانی با اشاره به اینکه نیروهایی که خارج از استان و شهرستان بوده اند در هنگام بازگشت تست واقعی شوند و در صورت نداشتن علائم به کار مشغول شوند گفت: در این زمینه فعالیت های پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در مجتمع آهن و فولاد بافق می تواند الگوی خوبی برای دیگر واحدهای صنعتی قرار گیرد.

کد خبر 912413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha