​تولید بیش از ۱۰۰ هزار ماسک در گلستان/ بیمه تکمیلی خدام اماکن متبرکه استان

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: بیش از ۱۰۰ هزار ماسک در ۱۲ کارگاه در اماکن مذهبی با مشارکت گروه های جهادی، مردمی، سپاه و بسیج تولید و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،حجت الاسلام«روح الله سلیمانی فرد» امروز(دوشنبه 18 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پنج هزار و ۵۰۰ عضو هیئت امنا در استان گلستان مشغول به فعالیت هستند و یک هزار و 400 خادم در مساجد سطح استان گلستان فعالیت دارند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: در راستای ارتقای سلامت این اقشار زحمتکش در فاز نخست یک هزار نفر از خدام مساجد و بقاع متبرکه و هیئت های امنا بیمه تکمیلی درمان شدند که در سازمان اقاف و امور خیریه کشور این اقدام بی نظیر است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد یادآور شد: با تفاهمنامه ای که با بیمه میهن منعقد شده افراد بیمه شده از خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی و دیگر بخش های حوزه سلامت بهره مند می شوند.

 

وی افزود: این اقدام در راستای حفظ سلامت و پیشگیری از بیماری خدام اماکن متبرکه در نظر گرفته شده و از سویی دیگر با این اقدام در تلاش هستیم که از زحمات این اقشار زحمتکش که مسئولانه در روزهای تلخ و شیرین در کنار مردم گلستان قرار دارند قدردانی کنیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه خدام اماکن متبرکه در این ایام برای مقابله با کرونا خدمات ارزنده ای را ارائه کردند، ابراز داشت: در طول مدت 50 روز گذشته با توجه به تاکیدات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پروتکل های بهداشتی رعایت شد و ضدعفونی اماکن و بقاع متبرکه در دستور کار قرار گرفت.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: با همت خیرین و هیئت امنای بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه  در بخش تولید محصولات بهداشتی نیز به استان کمک کردیم و بیش از 100 هزار ماسک را در 12 کارگاه در اماکن مذهبی یا با مشارکت گروه های جهادی، مردمی، سپاه و بسیج تولید و توزیع شد.

 

وی افزود: همچنین نسبت به تهیه بسته های غذایی برای اقشار آسیب پذیر جامعه در مناطق محروم نیز اهتمام شد تا بتوانیم در این شرایط حساس به کمک این خانواده ها بشتابیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر پنج هزار بسته معیشتی در مناطق محروم گلستان توزیع شده است.

 

کد خبر 913140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha