آغاز نام‌نویسی از علاقه‌مندان به شرکت در طرح یاریگران زندگی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی از آغاز نام‌نویسی طرح تربیت مربی (یاریگران زندگی) با محوریت موضوع پیشگیری از اعتیاد خبر داد.

«محمد هادی‌نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از آغاز نام‌نویسی طرح تربیت مربی (یاریگران زندگی) با محوریت موضوع پیشگیری از اعتیاد خبر داد و اظهار داشت: عموم علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی می توانند به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس  bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که طرح یاریگران زندگی با محوریت مساجد و رویکرد پیشگیری از موادمخدر و قرص ها روان گردان اجرا می شود، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام یکشنبه 31 فروردین ماه است.

وی با بیان این‌که جامعه هدف در جریان طرح یاریگران زندگی اقشار سالم در محیط های اجتماعی مختلف است، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با کانون های فرهنگی هنری مساجد همکاری دارد گه در نهایت مربیان برگزیده سراسر کشور مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

هادی‌نیا با اشاره به این‌که مهمترین هدف طرح؛ پیشگیری و کاهش نرخ رشد اعتیاد و جلوگیری از ورود افراد جدید به چرخه مخرب اعتیاد کشور است، تصریح کرد: در اجرای طرح از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در محلات استفاده شده و با بهره مندی از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد آموزش‌های لازم ارایه خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اجرای این طرح پس از غلبه بر ویروس کرونا در کشور و تا تیر ماه سال جاری صورت گرفته و قرار است علاقه‌مندان در دوره های آموزشی حضوری شرکت داشته باشند.

به گفته وی عموم فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی تا 31 فروردین می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد؛ در بخش آموزش مراحل ثبت‌نام در طرح یاریگران زندگی را انجام دهند.

کد خبر 913683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha