تهیه و توزیع ۴۰۰ پرس غذای نذری بین بیماران ملایر در نیمه شعبان

جعفری گفت:  ۴۰۰ پرس غذای نذری بین بیماران و کادر درمان ملایر در نیمه شعبان توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر توزیع می‌شود.

 «پژمان جعفری» در گفت و گو باخبرنگار شبستان از ملایر گفت: با توجه به برگزاری همه ساله جشن های اعیاد شعبانیه  در بقاع متبرکه امسال این برنامه با  وجود ویروس کرونا برگزار نمی‌شود.


رئیس اداره  اوقاف و امور خیریه ملایر با تبریک فرا رسیدن  نیمه شعبان میلادحضرت مهدی (عج) اظهار کرد:  امسال پخش دعای فرج حضرت مهدی(عج) و مولودی از گلدسته های امامزاده عبدالله(ع) ملایر در شب و روز میلاد  انجام می‌شود.


 وی در ادامه از تهیه و توزیع  ۴۰۰ پرس غذای نذری همزمان با  میلاد امام عصر (عج)  خبر داد و گفت:  این نذورات در بین  بیماران بستری و کادر درمان شهرستان ملایر توزیع می‌شود.

 

وی  در ادامه به اقدامات این اداره از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان ملایر اشاره کرد و‌گفت: تا کنون  در چند مرحله طی هماهنگی با مسئولین شهرستان و هماهنگی بهداشت  کمک های قابل توجهی در این زمینه شده است. 


 جعفری یادآور شد:  این اقدامات شاملذذ(تهیه اقلام پزشکی شامل ماسک،دستکش،گان،سرنگ و ...)،تهیه و توزیع سبدارزاق،گندزدایی امامزادگان و بقاع متبرکه بودندکه اعتباری بالغ بر دومیلیارد ریال از محل درآمد موقوفه مرحوم سیف الدوله هزینه شده است.

 


 

کد خبر 913957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha