اجرای طرح «نذر قربانی» و توزیع گوشت بین نیازمندان با مشارکت کانون های مساجد هرمزگان

حجت الاسلام پهلوانی گفت: همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، طرح « نذر قربانی » و توزیع گوشت بین فقرا و نیازمندان به همت موسسه و کانون حضرت خدیجه(س) قم و مشارکت کانون های هرمزگان اجرا می شود.

حجت الاسلام « احمد پهلوانی »، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان با مشارکت کانون و موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم و خیرین برنامه تلویزیونی « سمت خدا »، در نظر دارد به مناسبت نیمه شعبان 40 راس گوسفند خریداری و به نیت سلامتی امام زمان(عج) قربانی کند.

 

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح بیش از 800 میلیون ریال در نظر گرفته شده است، افزود: نیمی از این مبلغ را موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) قم و مابقی نیز توسط کانون های فرهنگی هنری از بانیان خیر محلی دریافت شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با ذکر این نکته که گوشت های قربانی بین فقرا و نیازمندان در مناطق محروم این استان توزیع خواهد شد، عنوان کرد: پیش بینی می شود این میزان گوشت نذری بین قریب به 2 هزار نیازمند هرمزگانی توزیع شود.

 

پهلوانی افزود: کار ذبح و شناسایی نیازمندان و توزیع گوشت های نذری بین فقرا و نیازمندان بر عهده کانون های فرهنگی هنری مساجد مناطق محروم است.

 

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ قربانی در سالروز میلاد مولی متقیان امام علی(ع) نیز با مشارکت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) و کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در این استان ذبح و گوشت نذری بین نیازمندان توزیع شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 914015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha