رونمایی از آثار سمعی و بصری ویژه مقابله با شیوع ویروس کرونا در سپاه الغدیر یزد

آثار سمعی و بصری ویژه مقابله با شیوع ویروس کرونا با حضور مسئولان استانی در سپاه الغدیر یزد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، همزمان با میلاد صاحب الزمان (عج) و ایام ماه مبارک شعبان، مراسم رونمایی از آثار سمعی و بصری مقابله با شیوع ویروس کرونا در محل سپاه الغدیر یزد برگزار شد.

سید حسین راسخی، معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا ستادی در این راستا تشکیل شده است و فعالیت های مختلف فرهنگی و فرهنگ سازی را دنبال می کند.

وی افزود: کارگروه فرهنگی مبارزه و مقابله با ویروس کرونا زیرمجموعه قرارگاه پدافند زیستی محیطی استان نیز از جمله بخش هایی بود که توانسته در این راستا گام های موثری را بردارد.

معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: تاکنون تعداد محتوای ایجاد شده 33 مورد در زمینه سعی و بصری بوده است که ساخت سه انیمیشن با محوریت جهش تولید و مقابله با شیوع کرونا، دو سری محتوای موشن گرافیک، سه مورد طراحی پوستر، تولید سه مورد نماهنگ، چاپ بیش از دو هزار بنر آموزشی و آگاه‌سازی در حوزه مقابله با کرونا و ساخت 20 کلیپ دو دقیقه‌ای با محوریت بهداشت روانی از جمله اقدامات انجام شده در کارگروه فرهنگی قرارگاه پدافند زیستی است.

وی، فرهنگ‌سازی بیش از پیش و ارتقا سطح آگاهی عمومی را از جمله مهمترین اهداف این کارگروه فرهنگی دانست و بیان کرد: شکست ویروس کرونا مستلزم عزم ملی و مشارکت تمام اقشار جامعه در راستای رعایت بهداشت فردی است.

راسخی در پایان با اشاره به میزان فعالیت های این بخش گفت: فعالیت های ما در تا زمان ریشه کن شدن این ویروس منحوس ادامه دارد و از تمامی ظرفیت ها در این راستا استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 914463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha