توزیع ۳۰ بسته «نذر قربانی»  بین نیازمندان  توسط کانون فرهنگی هنری شهید نواب صفوی

دادآفرین گفت: به مناسبت نیمه شعبان، ۳۰ بسته گوشت «نذر قربانی» توسط کانون فرهنگی هنری شهید نواب صفوی روستای صالحان بین نیازمندان توزیع شد.

خبرگزاری شبستان__یاسوج: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت کانون و موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) استان قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا»، به مناسبت نیمه شعبان 20 راس گوسفند خریداری و به نیت سلامتی آقا امام زمان(عج) قربانی کرد.

 

«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج با بیان اینکه برای اجرای این طرح بیش از 200 میلیون ریال در نظر گرفته شده، اظهار داشت: نیمی از این مبلغ را موسسه و کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) قم و مابقی نیز توسط کانون های فرهنگی هنری از بانیان خیر محلی دریافت شده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: طرح «نذر قربانی» طربق روال سال های گذشته همزمان با نیمه شعبان، به نیت سلامتی امام زمان (عج) در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می ‌شود.

 

دولت آبادی ادامه داد: طرح نذر قربانی با نیت سلامتی امام زمان (عج) در حال اجرا است که پس از خرید گوسفند و قربانی کردن، گوشت آن نیز بین مستمندان توزیع شد.

«اسلام دادآفرین» نیز که مدیر یکی از کانون های مشارکت کننده در این امر خیر است، گفت: هر سال مردم و دوستداران اهل بیت (ع) سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) را جشن می‌ گرفتند، ولی امسال به علت شیوع بیماری کرونا جشن متفاوتی را برگزار و خیرین به جای جشن گرفتن در مساجد و مراکز مذهبی، جشن را به سر سفره نیازمندان بردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید نواب صفوی روستای صالحان بویراحمد اظهار داشت: با توجه به شرایط ایجاد شده با همکاری خیرین، هیئت امنای مسجد امام رضا (ع) صالحان و کانون فرهنگی هنری مسجد یک راس دام خریداری شد.

 

وی با بیان اینکه مبلغ یک میلیون تومان توسط کانون و موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) استان قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» به این امر خداپسندانه اختصاص یافت، اضافه کرد: مابقی این مبلغ توسط خیرین جمع آوری شد.

دادآفرین گفت: به مناسبت نیمه شعبان، ۳۰ بسته گوشت «نذر قربانی» توسط کانون فرهنگی هنری شهید نواب صفوی روستای صالحان بین نیازمندان این روستا توزیع شد.

کد خبر 914925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha