شکل گیری ۱۱ هزار هسته تخصصی بسیج جهاد کشاورزی برای تحقق جهش تولید

فلسفی با بیان اینکه ۱۳۰۰ مرکز جهاد کشاورزی در سطح دهستان در خدمت تولید در بخش کشاورزی هستند گفت: ۱۱ هزار هسته تخصصی بسیج جهاد کشاورزی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد.

«پیمان فلسفی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نامگذاری سال 99 با عنوان جهش تولید گفت: وظیفه ما در قبال کشاورزان و روستاییان در سال جدید سنگین تر است و می خواهیم شرایطی را فراهم کنیم که کشاورزان و روستاییان با خیال راحت و آرامش بتوانند به کار تولید ادامه دهند تا وقفه ای در کار تولید ایجاد نشود و جهش تولید مد نظر رهبر انقلاب محقق شود.

 

فرمانده مرکز مقاومت بسیج جهاد کشاورزی افزود: برای تحقق شعار سال برنامه های متنوعی در حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی پیش بینی شده است که این برنامه ها در حوزه مقاومت بسیج نیز دنبال می شود. در این زمینه نمایندگی ولی فقیه ابلاغیه ای  را به تمام استان ها صادر کرده است که تمامی استان ها به زودی سیاست ها و رویکردهای تحقق این شعار را در برنامه سالانه خود ارایه کنند.

 

وی گفت: با هماهنگی با 40 حوزه نمایندگی ولی فقیه در سطح کشور در حال جمع بندی هستیم تا برنامه ای برای تحقق این شعار ارایه دهیم. در بسیج مقاومت وزارت جهاد کشاورزی بیانیه ای در ارتباط با تحقق شعار سال صادر شده است و توسعه فعالیت های تخصصی بسیج و تقویت کانون های تخصصی در بسیج وزارت جهاد کشاورزی مد نظر قرار گرفته است

 

 فلسفی اظهار کرد: 52 کانون تخصصی بسیج ملی و استانی و 11هزار هسته تخصصی بسیج برای تحقق شعار سال شکل گرفته است تا بتوانیم در معاونت های فنی و اجتماعی وزارت جهاد به مقوله جهش تولید کمک کنیم.

 

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزرات جهاد کشاورزی تصریح کرد: همچنین 1300 مرکز جهاد کشاورزی در سطح دهستان در خدمت تولید در بخش کشاورزی است و ما آمادگی خود را اعلام کردیم که کانون های تخصصی را در 1300 مرکز جهاد کشاورزی ایجاد کنیم و در هر مرکز جهاد کشاورزی یک دفتر کانون تخصصی ایجاد شود که این امر از سال قبل آغاز شده است و امسال با قوت بیشتر در خصوص تحقق جهش تولید پیگیری می شود/.

 

 

 

 

کد خبر 915332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha