شناسایی امام زادگان به مردم از راه های جهش تولید سرمایه در بقاع متبرکه است

حجت الاسلام طباطبایی، با بیان اینکه شناسایی امام زادگان به مردم از راه های جهش تولید سرمایه در بقاع متبرکه است، گفت: با برنامه ریزی و مدیریت باید از درآمد موقوفات به سمت تولید بهره برد.

حجت الاسلام«سیدمحمد طباطبایی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بر ضرورت شناساندن ومعرفی هر چه بیشتر امامزادگان عظیم الشأن به مردم تأکید کرد و افزود: این مهم از راه های مؤثر افزایش سرمایه و یا جهش تولید سرمایه در بقاع متبرکه است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان خاطرنشان کرد: در زمینه شناسایی امام زادگان به مردم باید از ظرفیت های رسانه های، تبلیغی و فرهنگی استفاده شود.

 

وی ادامه داد: بیان اهمیت جایگاه امام زادگان، بیان کرامات واقعی و ساخت مستند هایی در این زمینه، انجام فعالیت های عمرانی و راه سازی و ساخت مهمانسرا از جمله اقدامات مؤثر است.

 

حجت الاسلام طباطبایی در ادامه عنوان داشت: ساخت سالن هایی برای اجتماعات مختلف در اطراف برخی بقاع متبرکه و یا راه اندازی بازار روز از جمله مواردی است که در زمینه جهش تولید سرمایه می تواند مؤثر باشد.

 

وی ادامه داد: برای گردش سرمایه باید برنامه ریزی و مدیریت صحیح در بقاع متبرکه صورت گیرد و در این راستا نیازمند تولید فکر و اندیشه خواهیم بود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان اظهار داشت: باید با برنامه ریزی و مدیریت صحیح و به موقع اقداماتی مؤثر برای بهره مندی از درآمد موقوفات در زمینه تولید صورت گیرد.

کد خبر 915336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha