پیش بینی ۲۰۰۰ بسته معیشتی برای اقشار آسیب پذیر کهگیلویه و بویراحمد

مومنی شاد گفت: عوامل اجرایی بقاع متبرکه و موقوفات تعداد ۲۰۰۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد آماده کرده اند تا در اختیار اقشار آسیب‌پذیر جامعه قرار دهند.

«قاسم مومنی شاد» به برنامه‌ های اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: امسال با توجه به شرایط پیش آمده طرح «ضیافت همدلی» در استان اجرایی خواهد شد تا در قالب آن از ظرفیت خیرین، نیکوکاران، مساجد و بقاع متبرکه در شرایط شیوع کرونا بهره ببریم

 

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در راستای کمک به نیازمندان، محرومین و اقشار آسیب پذیر ابلاغیه‌ ای را تحت عنوان «رزمایش ضیافت همدلی» ارسال کرده است.

 

وی ادامه داد: هدف اصلی این رزمایش لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با کمک به نیازمندان با ترویج روحیه انفاق، بخشش، نوع ‌دوستی و مساوات بین زائرین و مجاورین است تا به نیازمندان و محرومین خدمتی ارائه و اقدام به تهیه و توزیع سبد غذایی جهت اهداء به نیازمندان کند.

 

مومنی شاد یادآور شد: کمک به محرومان و اقشار آسیب ‌پذیر، ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌ دوستی، مساوات و صدقه و فراهم نمودن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه از جمله مهم ترین اهداف اجرای این ویژه‌ برنامه در ماه مبارک رمضان امسال است.

 

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رزمایش ضیافت همدلی بنا داریم به همت خیرین، متمکنین، عوامل اجرایی بقاع متبرکه و موقوفات تعداد ۲ هزار بسته معیشتی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد آماده کنیم تا در اختیار اقشار ضعیف و آسیب‌ پذیر قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: در این راستا از همه کسانی که قصد لبیک به فرمان مقام معظم رهبری را دارند تقاضامندیم ما را در این مسیر ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی و مساوات و صدقه یاری کنند.

 

مومنی شاد گفت: ادارات و مراکز افق امامزاده ها در سطح شهرستان‌ ها آماده دریافت مساعدت‌ های نقدی و غیرنقدی مردم هستند.

کد خبر 917176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha