تهیه بیش از ۶ هزار بسته غذایی جهت کمک به نیازمندان استان

زارع کمالی با اشاره به اقدامات سپاه الغدیر استان یزد در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: بیش از ۶ هزار بسته غذایی جهت کمک به نیازمندان استان تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حسین زارع کمالی» روز گذشته در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اقدامات سپاه الغدیر استان یزد در مقابله با ویروس کرونا گفت: سپاه الغدیر استان یزد و بسیجیان استان از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در استان فعالیت های جهادی خود را آغاز کردند و با همکاری دستگاه های مختلف اقدام به ضدعفونی کردن معابر، مساجد و محلات پرداختند.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: به منظور مقابله با ویروس کرونا در استان یزد تعداد هفت کارگروه تشکیل شد که هر کدام از انها وظایفه خاصی را دنبال کردند.

وی افزود: یکی از این کارگروه ها در زمینه رصد و پایش بود که اقدامات بسیار خوبی را در زمینه کشف مواد ضدعفونی،
 ماسک و لوازم بهداشتی انجام دادند.

زارع کمالی بیان کرد: در این کارگروه بیش از 170 هزار انواع ماسک و دستکش را کشف کردند  پس از ان نیز 10 هزار لیتر الکل تقلبی را در شهرستان های استان کشف و رصد شد.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: تعداد هفت نقاهتگاه در استان برنامه ریزی شده بود که 3 مورد از آنها راه اندازی شد و تعداد 200 بیمار نیز در ان قرنطینه شدند و خوشبختانه 90 درصد از آنها بهبود پیدا کردند.

وی ادامه داد: به منظور ارائه فعالیت ها در استان تعداد 3 هزار بسیجی با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشگی یزد در این مسیر حرکت کردند و به ضدعفنی کردند اماکن عمومی و مساجد و معابر پرداختند و تعدا زیادی نیز به تهیه ماسک و لوازم بهداشتی و مواد غذایی برای نیازمندان پرداختند.

زارع کمالی همچنین از راه اندازی ۴۷ کارگاه تولید ماسک در خانه‌ها خبر داد و گفت: در این خانه‌ها روزانه ۶ تا ۷ هزار ماسک تولید می‌شود.

وی بیان کرد: از توزیع ۶ هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند و کم بضاعت خبر داد و گفت: ارزش این بسته‌ها ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

کد خبر 917248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha