آغاز پذیرش در حوزه علمیه خواهران یزد از اول اردیبهشت ماه

نظیر با اشاره به آغاز پذیرش در حوزه های علمیه در استان یزد گفت: امسال با توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی، پذیرش حوزه های علمیه بدون آزمون ورودی و با سوابق تحصیلی است.

فاطمه نظیر، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: حوزه های علمیه در استان یزد به منظور آغاز سال تحصیلی سال 1399 و 1400 پذیرش خود را آغاز کرده است.

وی افزود: پذیرش مقطع عمومی سطح دو(کارشناسی) به شیوه حضوری تمام وقت از میان دارندگان مدرک دیپلم یا بالاتر و دارندگان مدرک سیکل یا اتمام پایه هشتم دوره اول متوسطه انجام می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد ادامه داد:  به دلیل شیوع ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، امسال آزمون ورودی  برگزار نخواهد شد و سوابق تحصیلی داوطلب( معدل کل) به عنوان معیار سنجش سطح علمی بوده و داوطلبان از بالاترین امتیاز به میزان سه برابر ظرفیت مدرسه علمیه، برای مصاحبه معرفی می‌شوند.

نظیر، از فعالیت 17 مدرسه علمیه مقطع سطح دو در سطح استان خبر داد و خاطر نشان کرد: تمام شهرستان های استان یزد دارای مدارس علمیه سطح دو(کارشناسی) هستند و بیشترین تعداد در شهر یزد و در هر یک از مناطق مختلف برای سهولت رفت و آمد و تحصیل طلاب تأسیس شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد  در پایان گفت: علاقه مندان می توانند برای دریافت دفترچه راهنمای پذیرش، فهرست مدارس علمیه و نام نویسی به پایگاه اطلاع رسانی مرکز به نشانی  www.whc.ir  مراجعه کنند.

کد خبر 918601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha