افزایش شعبه عرضه محصولات با هدف تحقق شعار سال و افزایش اشتغال در یزد

ناصربافقی از افزایش واحد عرضه محصولات خود و افتتاح یک دفتر جدید در جهت جهش تولید و افزایش اشتغال در استان خبر داد.

خبرگزاری شبستان، یزد؛

تولید ملی به عنوان یکی از تاکیداتی است که مقام معظم رهبری است که ایشان نامگذاری سال های متمادی را بر این اساس قرار داده است.

مقام معظم رهبری امسال را نیز به واسطع اهمیت تولید به نام « جهش تولید» نامگذاری کردند که این امر نشان از اهمیت توجه به مباحث تولید است.

توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی به عنوان مباحثی است که در شرایط تحریمی در کشور به عنوان اولویت های کشور در نظر گرفته شده است و اقدامات در کشور پیرامون آن است.

کشتارگاه صنعتی معین دام یزد یکی از مراکزی است که در سال های اخیر توانسته مباحث تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی را در پیش بگیرد و در سطح کشور فعالیت کند.

این کشتارگاه دارای ویژگی های خاصی است که توانسته از کشتارگاه های دیگر متمایز شود که از جمله آن ها می توان به  کارگران دارای سو سابقه و حمایت از خانواده های بد سرپرست اشاره کرد.

مهدی ناصر بافقی در خصوص فعالیت های خود در زمینه تولید و اقتصاد مقاومتی گفت: ما در استان یزد به فضل الهی توانستیم در زمینه کشتارگاه صنعتی قدم های بسیار خوبی برداریم به نحوی که بیش از 200 کارگر را ساماندهی کرده ایم.

 

 

وی بیان کرد: ما در سال های گذشته زمینه فعالیت های خود را بر اساس تحریم ها  قرار دادیم و اقتصاد مقاومتی را با برنامه ریزی دنبال کردیم و امسال نیز بر اساس نامگذاری سال به نام جهش تولید گام های اساسی برداشته ایم.

مدیر کشتارگاه صنعتی معین دام یزد بیان کرد: هدف و چشم انداز ما امسال بحث جهش در تولید است که اولین گام خود را با افزایش شعبه های خود برداشتیم و یک مرکز دیگر عرضه محصولات خود را محل آزادشهر راه اندازی کردیم.

ناصربافقی ادامه داد: با توجه به این که در این روزها شاهد شیوع ویروس کورنا در سطح کشور و استان هستیم اما ما سعی کردیم در فروشگاه های خود با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به مردم خدمات ارائه کنیم.

وی گفت: این مکان جدید در فلکه اول آزادشهر است که تعداد 24 نفر نیروی جدید را به خود اختصاص داده است و با ظرفیت مناسب در جهت افزایش تولید و به کارگیری نیروی انسانی جدید گام برداشته است.

مدیر کشتارگاه صنعتی معین دام یزد بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم با حمایت های مردم در جهت افزایش تولید و تحقق شعار سال حرکت کنیم.

 

کد خبر 919041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha