مقابله با فساد و مفسد یکی از اصول زیر بنایی رونق تولید است

دهشیری با اشاره به اقدامات دستگاه قضا در زمینه تولید گفت: مقابله با فساد و مفسد یکی از اصول زیر بنایی رونق تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شسبتان از یزد، «غلامعلی دهشیری» روز گذشته در نشست ویدئو کنفرانسی با روسای حوزه قضایی استان گفت: مقام های قضایی باید با ارتباط با بخش نخبگانی جامعه و نشست با کارآفرینان و صنعتگران در میدان عمل برای حل مشکلات تولید باشند.

وی تصریح کرد: مقابله با فساد و مفسد یکی از اصول زیر بنایی رونق تولید است و همواره باید با یکی از اولویت های دستگاه قضایی در مسیر سلامت اجتماعی باشد.

این مقام قضایی، پیوست اجتماعی را یکی از ارکان و ضرورت های اقدامات قضایی دانست و بیان داشت: باید با حضور در مدارس، دانشگاه ها و مساجد، ارتباط بیشتری با آحاد جامعه برقرار کرد و دغدغه ها و مشکلات مردمی را بیشتر مورد توجه قرار داد و رسالت و اقدامات قوه قضاییه را برای مردم تبیین و از ایده های آنها استفاده بهینه کرد.

رئیس کل دادگستری استان گفت: تقویت نظارت و کادر سازی و جانشین پروری با دقت بر زیر مجموعه پویا، فعال و کارا تأکید کرد که احیای عدالت و گسترش عدل با پشت میز نشستن و منتظر دادخواست و شکوائیه ماندن محقق نمی شود، بلکه باید هر مدیر با اهتمام به مسائل مبتلابه مجموعه خود و حوزه قضایی برای هر مسئله تدبیری اثر بخش را از قبل اتخاذ کنند.

 

 

 

کد خبر 919087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha