تهیه و توزیع بیش از ۱۱۰ بسته مواد غذایی توسط کانون جوانان زهرایی یزد

قاسمیان از تهیه و توزیع بیش از ۱۱۰ بسته مواد غذایی جهت اهدا به محرومین منطقه توسط کانون جوانان زهرایی یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد شب گذشته از محل تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی جهت اهدای به محرومین توسط کانون فرهنگی هنری جوانان رضوی یزد بازدید کرد.

سید مجتبی قاسمیان، مدیر کانون جوانان زهرایی دارالعباده یزد در این مراسم گفت: تعداد 110 بسته مواد غذایی جهت کمک به محرومین منطقه تهیه شده است که بین نیازمندان پخش می شود.

وی افزود: این اقدام با همکاری کانون جوانان زهرایی دارالعباده یزد، هیئت مکتب الزهرا(س)، کانون خادمیاران رضوی یزد، پایگاه بسیج امام خمینی(ره) آزادشهر یزد برگزار می شود.

مدیر کانون جوانان زهرایی دارالعباده یزد ادامه داد: این اقدامات خیرخواهانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و سعی داریم با حمایت های خیرین در جهت کمک بیشتر به محرومان منطقه داشته باشیم.

 

 

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این بازدید گفت: مقام معظم رهبری در صحبت های خود به رزمایش مومنانه، مواسات و همدلی تاکید داشتند که خوشبختانه به این واسطه شاهد حرکات عظیمی از سوی مردم و نهادهای مردمی بوده ایم.

وی افزود: حضور کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز به عنوان یکی از این گروه های داوطلب است که در استان یزد نیز این حضور را به خوبی شاهد هستیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: تهیه و توزیع ماسک، تهیه بسته های مواد غذایی، حمایت از محرومان از جمله این اقدامات است که در حال انجام است و در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

حجت الاسلام سالاری گفت: مسجد محوری به عنوان یکی از اصول اساسی فعالیت های ما در استان است که سعی داریم بتوانیم پیرامون مساجد، تمامی فعالیت های خود را ساماندهی کنیم.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با ساماندهی این گروه های جهادی در جهت جهت دهی فعالیت ها به سمت فعالیت های تولیدی پس از ایام مقابله با کرونا باشیم.

کد خبر 919524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha