بازرسی و نمونه برداری از ۱۰ هزار واحد تولیدی و خدماتی توسط استاندارد یزد

زارع بنادکوکی گفت: تا پایان سال گذشته ده هزار و ۱۱۳ مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و خدماتی استان یزد انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد رضا زارع بنادکوکی»  در جمع شورای معاونین و روسای ادارات گفت: از ده هزار و 113 مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و خدماتی استان، چهارهزار و 119  مورد آن مربوط به نمونه برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش سطح استان است که میزان تحقق به126 درصد رسیده و اداره کل از برنامه مورد انتظار جلوتر رفته است.

وی در این خصوص ادامه داد: از این واحدها دوهزارو 40 مورد نیز بازرسی صورت گرفته است، که جداول آماری میزان تحقق را 111 درصد نشان می دهد که از این منظر نیز از برنامه جلوتر رفته ایم.

مدیرکل اداره استاندارد استان افزود: با توجه به  شرح وظایف ابلاغی از سوی ستاد مرکزی سازمان ملی استاندارد ایران، از دیگر اقدامات این اداره کل انجام طرح طاها(طرح اجرای هماهنگ استاندارد) می باشد که در این راستا و طی مدت گفته شده سه هزارو994 مورد بازرسی و نمونه برداری نیز از واحدهای صنفی،مراکزعرضه و فروش استان انجام شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از مجموع آزمون های انجام شده به روی نمونه ها ی اخذ شده از واحدهای تولیدی و صنفی به منظور سنجش میزان ارزیابی انطباق کالاها با استاندارد های ملی مربوطه 407مورد مغایرت مشاهده شده ،که مراتب تذکر و اخطارهای لازم به مراکزمربوطه انجام شده است .

زارع بنادکوکی در پایان سخنان خود گفت:هدف آن است که با بازرسی ها ونمونه برداری هایی که انجام می شود شهروندان با اطمینان خاطر بیشتری از کالاها و خدمات استاندارد بهره ببرند که در سال جهش تولید انرژی مضاعفی مورد نیاز است ضمن این که همکاری و همراهی مردم نیز می تواند بسیار کارگشا باشد از این رو از هم استانی های خوب دارالعباده یزدتقاضا داریم تا مراتب غیر استاندارد را از طریق تلفن چهار شماره ای 1517با ما در میان بگذارند.

 

کد خبر 923128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha