مشکل بیمه رانندگان بازنشسته اتوبوسرانی پایتخت برطرف شد

با پيگيرى معاون حمل و نقل و ترافيك و مدير عامل شركت واحد اتوبوسرانى و با دستور شهردار محترم تهران ، حق بیمه ۴ درصد مشاغل سخت و زیان آور رانندگان شرکت واحد كه در سال ٩٨ بازنشسته شدند به عنوان یکی از حقوق مسلم و بدیهی این عزیزان، پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافيك شهردارى تهران؛ شركت واحد اتوبوسرانى بزرگترين مجموعه حمل و نقل شهردارى تهران است كه بخش عمده ای از  کارگران این شرکت در مشاغل سخت و زیان آور مشغول به کار میباشند.

«محمود ترفع» مدير عامل شركت واحد اتوبوسرانى شهر تهران  با بيان اينكه  مطابق قانون كار ، كارفرما موكلف به پرداخت پاداش پايان خدمت و ٤  درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور ميباشد كه می بایست هنگام بازنشستگی این عزیزان به ماخذ قانونی سازمان تامین اجتماعی واریز شود.تصريح كرد: ٧٣٠ نفر پرسنل شركت واحد در سال ٩٨ واجد شرايط بازنشستگى بودند كه ٥٠٠ نفر از آنها در پايان سال ٩٨ امكان بازنشستگي برايشان فراهم شده است .

ترفع  با تاکید بر اینکه احکام بازنشستگی آن دسته از کارگران واجد شرایط که نامه پایان کار ایشان در نیمه دوم سال ٩٨  از سازمان تامین اجتماعی وصول شد، ٢٧ اسفند ٩٨ صادر و حقوق ایشان واریز شده بود، گفت: با وجود کمبود منابع مالی، تمام تلاش خود را کردیم تا به قولمان مبنی بر واریز حق بیمه این عزیزان در اردیبهشت ماه عمل كنيم.

مدير عامل شركت واحد اتوبوسرانى شهر تهران با تاکید بر اینکه اگر ورود و حمایت شهردار محترم تهران نبود، این مهم محقق نمی شد، خاطرنشان کرد:با واریز 4 درصد حق بیمه مشاغلِ سخت و زیان آورِ رانندگان بازنشسته اتوبوسرانی پایتخت در اردیبهشت ماه، مشکل این عزیزان برطرف می شود.

کد خبر 927917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha