آزمایش نمونه شیرهای پدالی/ پلمب یک کارگاه رنگ کوره‌ای و دو محل نگهداری دام در اردکان

بازدید و تست نمونه شیرهای پدالی در ایستگاه های برداشت آب شیرین و پلمب یک کارگاه رنگ کوره‌ای و دو محل نگهداری دام از جمله اخبار کوتاه در شهرستان اردکان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در بسته خبری پیش‌رو، بخشی از آخرین اخبار کوتاه شهرستان اردکان گردآوری و در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

تست نمونه شیرهای پدالی

فرماندار شهرستان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اردکان از ایستگاه های برداشت آب شیرین بازدید کرده و تست نمونه شیرهای پدالی را انجام دادند.

رئيس اداره آب و فاضلاب شهرستان اردکان در این رابطه ضمن قدرداني از مصوبه اخير شورای اسلامی شهر اردكان، رعايت اصول بهداشتی و تائيد كارشناسان بهداشت را از امتيازات اين نوع ايستگاه‌ها بيان كرد.

برگزاری مسابقه به مناسبت روز زمین پاک

شهرداری اردکان به مناسبت روز زمین پاک؛ مسابقه ساخت کاردستی از دور ریختنی ها را برگزار می کند.

در این مسابقه؛ علاقه مندان می توانند تا 30 اردیبهشت ماه سال جاری با صرف خلاقیت؛ تصاویر کاردستی های خود را به شناسه @shardakan در فضای مجازی ارسال کنند.

در پایان به ده اثر برگزیده؛ جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

ادامه خدمت رسانی شهرداری اردکان به اردکانی ها

در روزهایی که دستگاه های گوناگون از جمله شهرداری اردکان به برنامه ریزی و فعالیت های مقابله و مبارزه با شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه می پردازند، این نهاد فعالیت های عمرانی جهت رفاه حال همشهریان اردکانی را ادامه می دهد.

اجرای نماکاری قسمت شمالی مجتمع تجاری سلطان العلما با متراژ 400 متر مربع، کاشت 60 اصله درخت در میدان و پارک آزادی شهر اردکان، اجرای عملیات زیرسازی کوچه ۷۶ خیابان جمهوری، کاشت ۲۹۰ گل رز هلندی در میدان شریف‌آباد و آغاز عملیات پیاده‌روسازی روبروی بانک ملی (شعبه آموزش‌وپرورش) به مساحت ۶۵۰ مترمربع از جمله این اقدامات بوده است.

پلمب یک کارگاه رنگ کوره‌ای و دو محل نگهداری دام در اردکان

اداره نظارت و جلوگیری از تخلفات شهری و ساختمانی شهرداری اردکان با نظارت دادستانی و با همکاری نیروی انتظامی یک کارگاه رنگ کوره‌ای و دو محل نگهداری دام متخلف را بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها پلمب کرد.

کد خبر 928088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha