همه افکار عمومی علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از آرمان فلسطین هستند

صدرالحسینی با اشاره به اینکه همه افکار عمومی علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از آرمان فلسطین هستند، گفت: این نشان می‌دهد به هیچ عنوان ارتباطات رژیم صهیونیستی با مردم کشور‌های مسلمان، عادی نمی شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «سیدرضا صدرالحسینی» شب گذشته (پنجشنبه اول خرداد) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به فرارسیدن روز قدس بر این موضوع اشاره داشت که اکنون مسیر حق و باطل، کاملا روشن شده است و در توضیح این موضوع گفت: قبلا شرایطی بود که برخی‌ها می‌توانستند به شکل منافقانه رفتار کنند و از یک سمت بگویند حامی مردم فلسطین هستیم، اما از پشت صحنه ارتباطاتی داشتند.

 

کارشناس مسائل غرب آسیا هم با اشاره به اینکه استحکام مقاومت و مخالفت عمومی از سراسر دنیا با رژیم غاصب صهیونیستی باعث شده است تا این رژیم نیازمند شد که کوچک‌ترین ارتباط خود حتی پرواز هواپیمای اماراتی را افشاء کند، گفت: آنها می‌خواهد بگوید مشکلی نداریم و می‌خواهم با کشور‌های عربی ارتباط برقرار کند.

 

وی ادامه داد: آنها می خواهند قبح این ارتباط را بشکنند و بین ملت‌ها شرایطی را فراهم کنند که به ملت‌ها و محور‌های مقاومت بگویند با رهبران و پادشاهان و امرای کشور‌های عربی در ارتباط هستیم چرا شما خود را ناراحت می‌کنید و همه این اقدامات نشان دهنده فشار افکار عمومی به رژیم صهیونیستی است.

 

صدرالحسینی با بیان اینکه مردم کشور‌هایی مانند عربستان را با موضوعات فرعی سرگرم می‌کنند تا مسئله فلسطین را فراموش کنند، تصریح کرد: فلسطین نخستین موضوع جهان اسلام است و به رغم اینکه رسانه‌های وابسته به ارتجاع و نظام سلطه اقدام خاصی نمی‌کنند، اما واقعیت این است که فلسطین، نخستین مسئله جهان اسلام است.

 

وی با اشاره به فضای ایجاد شده در جهان درباره فلسطین گفت: شرایطی پدید آمده است که از سراسر ۵ قاره، همه افکار عمومی علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از آرمان فلسطین هستند و این نشان می‌دهد به هیچ عنوان ارتباطات رژیم صهیونیستی با مردم کشور‌های مسلمان، عادی نمی شود./

کد خبر 931332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha