محور‌های مقاومت هر روز تجهیزات خود را بهتر می‌کنند

ابوشریف با اشاره به پیشرفت دفاعی فلسطین گفت: محور‌های مقاومت اکنون امکانات بسیار خوبی در اختیار دارند و هر روز تجهیزات خود را بهتر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «ناصر ابوشریف» شب گذشته (پنجشنبه اول خرداد) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به اینکه ملت فلسطین با همه مشکلاتی که دارد بر حق خود و بر مقاومت و بازپس گیری سرزمین اصلی خود تاکید دارند، گفت: ملت فلسطین به شیوه‌های گوناگون، مخالفت‌های خود را با طرح‌های صهیونیستی و آمریکایی اعلام می‌کند.

 

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه ملت فلسطین از سال ۱۹۴۸ محاصره شده است، گفت: ملت فلسطین در شرایط بسیار سخت زندگی می‌کنند و در محاصره اقتصادی هستند و نمی‌توانند امرار معاش کنند و شغل داشته باشند و در شرایط سخت اشغالگری زندگی می‌کنند. اوضاع در فلسطین هر روز بدتر می‌شود.

 

وی با بیان اینکه محاصره در نوار غزه، شدیدتر و تنگ‌تر است، گفت: ملت فلسطین در آن جا اوضاع بدتری دارند. در کرانه باختری هم اوضاع فرقی نمی‌کند و در دره اردن هم این گونه است و مردم فلسطین هیچ ارتباطی با دیگر مناطق ندارند و رژیم صهیونیستی راه‌های ارتباطی را قطع کرده است و اجازه نمی‌دهد فلسطینی‌ها با هم در ارتباط باشند.

 

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا هر روز تلاش می‌کند فشار‌های خود را بر مردم فلسطین، بیشتر و محاصره ملت فلسطین را تنگ‌تر و بخش‌های بزرگی از کرانه باختری را به فلسطین اشغالی ملحق کند، گفت: آن‌ها فقط به فکر اسرائیل هستند و طرح تشکیل اسرائیل را به ضرر فلسطینی‌ها و مسلمانان، پیگیری می‌کنند.

 

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه همه این اقدامات با پشتیبانی و حمایت آمریکا در حال انجام است، گفت: آنها به شدت از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و همه شرایط را برای این رژیم فراهم می‌کند تا بتواند علیه ملت فلسطین اقدام کند.

 

ابوشریف با اشاره به پیشرفت دفاعی فلسطین گفت: محور‌های مقاومت اکنون امکانات بسیار خوبی در اختیار دارند و هر روز تجهیزات خود را بهتر می‌کنند./

 

کد خبر 931339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha