اسرائیلی ها تازه عظمت روز قدس را درک کردند

ملک شاهکویی گفت: امروز مبارزه با صهیونیست از مبارزه منطقه ای به جهانی تبدیل شده است و اسرائیلی ها تازه عظمت روز قدس را درک کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکویی» ظهر امروز (جمعه دوم خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز اسرائیل برای بقای خود تلاش می کند و اطراف خود دیوار می کشد که مورد حمله قرار نگیرد.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: این اقدام رژیم صهیونیستی در حالی است که در گذشته رژیم صهیونیستی جنگ 6 روزه ای را به راه می انداخت و حکومتی را در کشورهای دیگر جابه جا می کرد.

 

ملک شاهکویی با بیان اینکه در روز قدس ملت ایران توانست جبهه حق را نشان دهد، افزود: مقام معظم رهبری می فرماید «روز قدس روز صف بندی بین حق و باطل است».

 

وی متذکر شد: روز قدس روز فریاد مسلمانان جهان به شمار می رود و روزی است که تمامی مسلمانان در برابر تمام کفر ایستادگی می کنند.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان متذکر شد: روز قدس نشان می دهد امت اسلامی زیر بار ظلم نمی رود حتی اگر این ظالم از قدرتمندترین کشورهای دنیا مورد حمایت قرار گیرد.

 

ملک شاهکویی ابراز داشت: رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت مستکبران نزدیک به 100 سال است که در این منطقه به وجود آمده است و  کنترل جهان اسلام یکی از اهداف به وجود آمدن این رژیم جعلی است.

 

وی متذکر شد: امروز مبارزه با صهیونیست از مبارزه منطقه ای به جهانی تبدیل شده است و اسرائیلی ها تازه عظمت روز قدس را درک کرده اند.

 

کد خبر 931357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha