روز «قدس» نقشه شوم استکبار در محو تدریجی فسلطین را ناکام گذاشت

رضایی گفت: نامگذاری روزی به نام «قدس»، نقشه استکبار جهانی در محو تدریجی قبله نخستین مسلمین و سرزمین فلسطینیان را ناکام گذاشته است.

«محمدرضا رضایی کوچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به روز «قدس» و اعلام انزجار از اشغال نخستین قبله مسلمین و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: آخرین جمعه ماه رمضان روز اعلام برائت جهانیان از استکباری است که با اشغالگری و تجاوز، زندگی در خاک فلسطین را بر صاحبان اصلی‌اش حرام کرده است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، افزود: این روز جلوه‌ای از آزادی خواهی و پشتیبانی از مظلومان در رویایی همیشگی حق علیه باطل و مبارزه با زورگویی و قلدری در سطح بین المللی است.

 

وی با اشاره به اینکه نامگذاری این روز به نام «قدس»، نقشه استکبار جهانی در محو تدریجی قدس و سرزمین فلسطینیان را ناکام گذاشته است، بیان کرد: امسال نیز به رسم همه ساله در این روز با همدلی خود با ملت مظلوم فلسطین ندای حق طلبی و استکبار ستیزی را به گوش سران اِشغالگر قدس می‌رسانیم.

 

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: جلب توجه جهانیان در مسئله فلسطین، انزجار بشریت از اعمال شنیع رژیم کودک کش اسرائیل را به همراه دارد، تصریح کرد: این حرکت خودخوش در ایستادگی علیه ظلم و استبداد جاودان می شود.

کد خبر 931373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha