فروش نفت به ونزوئلا دستاورد پیشرفت موشکی ایران در مقابل تحریم ها است

حجت الاسلام علی رفیعی گفت: یکی از دستاوردهای پیشرفت موشکی کشور ما در مقابله با تحریم ها، فروش فرآورده های نفتی به ونزوئلا که حیاط خلوت آمریکایی ها است، می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲ اسفند حجت الاسلام «علی رفیعی» در خطبه های نماز جمعه شهرستان فاریاب گفت: یکی از دستاوردهای پیشرفت موشکی کشور ما در مقابل تحریم ها فروش فرآورده های نفتی به ونزوئلا که حیاط خلوت آمریکایی ها است، می باشد.

امام جمعه فاریاب اضافه کرد: بهتر است آمریکایی ها از یاوه گویی و تحریکات کذایی خود دست بر دارند و چنانچه فکر غلطی در سر داشته باشند بدانند که با اقدام قاطع جمهوری اسلامی روبرو می شوند و در این صورت بهتر است که قضیه توقیف کشتی انگلیسی و حمله موشکی به عین الاسد را به خاطر بیاورند.

وی اظهار کرد: قضیه فلسطین یکی از لکه های ننگ بزرگ تاریخ معاصر است که یک ملت را از خانه و کاشانه خود بیرون کرده و یک قوم دیگر را از سراسر دنیا به آنجا فرا خوانده اند، استکبار در تلاش است که این قضیه را به فراموشی بسپارد ولی با نام گرفتن روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نه تنها فراموش قدس فراموش نمی شود.

حجت الاسلام رفیعی ضمن ابراز امیدواری، خاطرنشان کرد: اگر چه حاج قاسم امسال به ظاهر در بین ما نیست اما با ایده و فکر حاج قاسم، راهبرد مقاومت پرتاب سنگ به راهبرد حملات تهاجمی و استفاده از موشک نقطه زن ارتقا داده شده و ان شاءالله همان طور که ولی امر زمان پیش بینی کرده است بزودی این رژیم نابود می شود.

خطیب جمعه فاریاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای حماسه ۳ خرداد، تصریح کرد:  به فرموده امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد بنابراین سال روز  آزادسازی خرمشهر را تبریک عرض می کنم.

وی ادامه داد: در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر قرار داریم مومنین توجه داشته باشند که نماز عید فطر نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در جوار گلزار شهدا اقامه می شود.

حجت الاسلام رفیعی ابراز کرد: از مردم و خیرین که با کمک های مومنانه خود در اجرای رزمایش مواسات و همدلی با ما همکاری کردند تشکر می کنیم و خواستار تداوم کمک های مومنانه آنها برای خدمت رسانی به نیازمندان هستیم.

 امام جمعه فاریاب به اهمیت تفکر، اندیشه و تعقل، اشاره کرد و افزود: انسانی که می تواند آسمان اول را مُسخر خود کند و ماهواره ها را در آنجا قرار دهد پس می تواند آسمان های هفتگانه را مُسخر خود قرار دهد و قرآن کریم نیز در این باره در سوره مبارکه لقمان آیه 20 می فرماید؛  آیا نمی بینید خداوند آسمان و زمین را مُسخر شما قرار داده است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در روایات است که ارزش یک ساعت تفکر از یک سال عبادت بیشتر است البته منظور از تفکر هر فکری نیست بلکه تفکری که شناخت انسان را زیاد کند.

حجت الاسلام رفیعی در خاتمه با اشاره به این نوع تفکرات اظهار کرد: تفکر در وجود خویش، در شناخت گناه و آثار آن، در شناخت نعمت ها، بهشت و جهنم از تفکراتی هستند که پاداش یک سال عبادت دارند، با تفکر باید شناختی از خداوند پیدا کنیم که به قول بابا طاهر عریان انسان وقتی به دریا، صحرا، کوه، دشت و دمن بنگرد همه جا خدا را ببیند.
 

کد خبر 931418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha