لزوم برگزاری جشنواره صنایع دستی در اردکان

دشتی اردکانی بر لزوم برپایی جشنواره صنایع دستی در شهرستان اردکان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ منتخب مردم اردکان در مجلس یازدهم در نشستی با فعالین صنایع دستی این شهرستان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات تلاشگران این عرصه قرار گرفت.

«محمد رضا دشتی اردکانی» در این جلسه گفت: یکی از اقدامات ضروری که باید انجام شود؛ برپایی نمایشگاه هایی برای صنایع دستی، محصولات فرهنگی، محصولات غذایی و... در اردکان است که در این راستا باید با هماهنگی با مسئولان شهرستان، یک مکان برای این امر جانمایی شود و افراد فعال در این زمینه ها در آن مستقر شوند.

وی تصریح کرد: باید جشنواره صنایع دستی در شهرستان اردکان را برپا کنیم که کمک کننده به فعالان این حوزه نیز می باشد. هم چنین لازم است تا فعالین صنایع دستی اردکان را به جشنواره ها در سایر نقاط نیز اعزام کنیم.

منتخب مردم اردکان در مجلس یازدهم ضمن تاکید بر لزوم توجه و رسیدگی عادلانه به فعالان صنایع دستی در بخش های مختلف و گسترده این شهرستان گفت: باید تسهیلات راحت برای فعالین صنایع دستی تعریف و اعطاء کنیم و مشکلات این حوزه را به تدریج بررسی و رفع کنیم.

وی در پایان به استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی محصولات صنایع دستی اردکان نیز اشاره کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردکان نیز در این برنامه از نظر مساعد دشتی اردکانی نسبت به مسائل این عرصه تشکر کرد و گفت: باید نقشه راه برای رفع دغدغه های فعالین صنایع دستی در اردکان ترسیم و دنبال شود.

 

کد خبر 931518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha