مهرواره مجازی دستان دعا در هرمزگان  برگزار شد

مهرواره مجازی دستان دعا با هدف پرورش حس دینی، با همکاری مشترک مراکز ۴ بندر عباس و قشم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگانT مهرواره مجازی دستان دعا را در مراکز فرهنگی هنری شماره ۴ بندرعباس و قشم برگزار کرد.


« فاطمه تقی زاده »، مربی مسول مرکز شماره ۴ بندر عباس گفت: این برنامه مشترک با هدف رشد احساسی و مذهبی که یکی از عمیق ترین احساسات است بین اعضای مراکز ۴ و قشم برگزار شد.


وی افزود: در این برنامه اعضا مراکز فرهنگی هنری کانون شماره ۴بندر عباس و قشم  با حس نوع دوستی از لحظه های خوش دعای خود و اطرافیان فیلمبرداری کردند.


مربی مسول مرکز شماره ۴ افزود: دعاها شامل دعای دوستی،دعای پدر و مادر ،دعای سلامت برای کودکان جهان بود.

 

اعضای مرکز شماره ۴ وقشم  در قالب ادبی،عکاسی،نقاشی،و نامه نگاری در این مهرواره شرکت کردند.

 

همچنین فرحناز شهنوازی مسول مرکز قشم گفت: با توجه به اینکه بچه ها در دوره کودکی یک پایه و مبانی اولیه شان پی ریزی می شود و با توجه به فطرت الهی اعضا،پرورش باورهای دینی و زمینه آشنایی با خدای متعال این برنامه اجرا شد.

 

شهنوازی در مورد شیوه اجرای این مهرواره افزود: مسول مرکز  قشم به اجرای رو خوانی کتاب و  قصه گویی دعای موش کوچولو و  بهار دوستی را برای بچه های مرکز ۴ اجرا کرد.

 

تقی زاده مسول مرکز شماره ۴ بندرعباس  ضمن تهیه پوستر مجازی این مهرواره  به اجرای فعالیت نقاشی و رو خوانی کتاب دعاهای زمینی  پدر بزرگ برای اعضای مرکز قشم‌پرداخت.

 

شهنوازی اضافه کرد: در پایان ۸۰ اثر از اعضا به مسولین دو مرکز ارسال شد و سه اثر از هر مرکز برگزیده اعلام شد که جوایز در زمان بازگشایی مراکز به برگزیدگان اهدا می شود.

 

 

کد خبر 933005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha