نیروهایی که شائبه فساد مالی دارند بدون ملاحظه برکنار می‌كنم

شیرازی با بیان اینکه نیروهایی که شائبه فساد مالی دارند را بدون ملاحظه برکنار می‌كنم گفت: مدیران در برخورد و تغییر این نیروها نباید مماشات کرده و نیروهای سالم و آموزش دیده را به جای این افراد در سیستم شهرسازی مناطق شهرداری آبادان جایگزین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «محمودرضا شیرازی» ظهر امروز (جمعه ۹ خرداد) در نشست با مدیران حوزه معاونت شهرسازی شهرداری آبادان با تاکید بر ضرورت مقابله با فساد مالی در سیستم شهرسازی اظهار کرد: گزارش‌های مختلفی از سوی شهروندان مبنی بر تخلف آشکار برخی از نیروهای حوزه شهرسازی در مناطق دریافت کرده‌ایم که بسيار نگران‌کننده است.

 

شهردار آبادان افزود: مدیران در برخورد و تغییر این نیروها نباید مماشات کرده و باید نیروهای سالم و آموزش دیده را به جای این افراد در سیستم شهرسازی مناطق شهرداری آبادان جایگزین و کنترل‌های دقیق‌تری بر این امور اعمال کنند.

 

وی از مردم آبادان خواست چنين نيروهايی را بدون ترس و واهمه و با ادله و مستند كافی معرفی و حراست نيز باید بدون درنگ ورود كرده و ارزيابی خود را به‌منظور برخورد اصلاحی به اينجانب اعلام کند.

 

شیرازی اضافه کرد: مدیران شهرسازی مناطق شهرداری آبادان باید در فروش تراکم، اضافه بنا، فروش پارکینگ، پیشروی ساختمان و ساخت بالکن و یا رعایت نکردن خط آسمان و مواردی نظیر این‌ها سختگیری و دقت بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند قوانين شهرسازی فدای ارتباطات ناسالم شود.

 

وی تصریح کرد: باید نقشه راه شهرسازی آبادان با همکاری و هماهنگی نزدیک با سازمان نظام مهندسی مشخص شود و با ابلاغ دستورالعمل‌های ویژه نظم بهتری در این زمینه حاکم کرد.

 

شهردار آبادان همچنین وضعیت نما و منظر شهری آبادان را مورد نقد قرار داد و ضمن ارائه برنامه‌های مختلف به مسئول زیباسازی شهرداری آبادان تاکید کرد: ساماندهی نمای ساختمان‌ها متناسب با بافت شهری مربوطه و ساماندهی تابلوهای اماکن تجاری، برطرف کردن زواید بصری مانند جداره دیوار خیابان امام، مرمت، رنگ‌آمیزی و چراغانی عرشه و قسمت‌های پایین پل ایستگاه ۷، پل کریمی، پل کابلی و پل ایستگاه ۱۲ و همچنین پل‌های عابر پیاده از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد و انتظار دارم طی هفته‌های آینده نتیجه کارها برای شهروندان محسوس شود.

 

وی به بیلبوردهای سطح شهر اشاره کرد و یاد آور شد: بیلبوردهای سطح شهر نیز باید ساماندهی، نورپردازی و رنگ‌آمیزی شوند، ورودی شهر از سمت اهواز، ماهشهر و خرمشهر تابلوهای خوش‌آمد ندارد و تابلوهای مزین به تصویر شهدا از بین رفته و لازم است تعویض شود؛ این سه نقطه پیشانی شهر آبادان در حوزه زیباسازی است و اگر اصلاح نشود سایر اقدامات در حوزه‌های دیگر به چشم نخواهد آمد.

 

کد خبر 933360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha