امکان مشارکت مردم در طرح های عمرانی بقاع از طریق کارت های بانکی فراهم شد

رضایی پور گفت: امکان مشارکت مردم در طرح های عمرانی بقاع و اماکن مذهبی از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب فراهم شده است.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به منظور تسهیل در جهت جذب مشارکت های مردمی و نذورات خیرین نیک اندیش در حوزه امور عمرانی بقاع متبرکه، امکان واریز نذورات مردمی جهت پروژه های احداث، تعمیر و مرمت و یا تکمیل بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان، از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب فراهم شده است.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان بیان کرد: در این راستا برای هر بقعه متبرکه در سطح استان، یک شماره کارت عضو شبکه شتاب با قابلیت اتصال به سامانه جامع بقاع متبرکه و موقوفات استان اختصاص یافته است.

 

وی ادامه داد: این شماره حساب جهت جذب نذورات ویژه فعالیت های عمرانی اختصاص یافته و متقاضیان مشارکت در این امر خداپسندانه، می توانند به راحتی با استفاده از کلیه سامانه های اینترنتی، اپلیکیشن های داخلی و دستگاه های خودپرداز در اجرای پروژه های عمرانی بقاع متبرکه استان لرستان سهیم باشند.

 

رضایی پور افزود: هم استانی های عزیز می توانند، در صورت تمایل برای شرکت در این امر خیر، با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها یا بقاع متبرکه استان، شماره کارت عمرانی بقاع متبرکه را دریافت کنند.

 

وی همچنین با اشاره به تصویب طرح جامع بقعه متبرکه باباحبیب (ع) شهرستان رومشکان، افزود: این طرح اولین طرح جامع مصوب بقاع متبرکه استان لرستان در سالجاری و سی و نهمین طرح جامع مصوب بقاع متبرکه استان لرستان است.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان، اظهار کرد: خیر نیک اندیش «علی توحیدی» ، هزینه طراحی فاز صفر این بقعه متبرکه را به مبلغ سی و دو میلیون ریال تقبل نموده و طی چند مرحله، از شماره کارت عمرانی بقعه متبرکه پرداخت کرده است.

کد خبر 933659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha