مجلس یازدهم انقلابی تر و زلال تر هستند

شاهبیکی گفت: در اولین مجلس در چله دوم انقلاب، مجلس انقلابی تر و زلال تر تشکیل شده که در سال ۱۴۰۰ این دولت انقلابی با دستاوردهایی که دارد، ایران را به سمت تمدن اسلامی نزدیک تر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، حجت الاسلام«حامد شاهبیکی» پیش از ظهر امروز (۱۰ خرداد) در اختتامیه جشن رزمایش مواسات و همدلی شهرستان خوسف، اظهار کرد: تفکر غرب گرا در کشور ما جایگاهی ندارد و باید تفکر ناب انقلاب در دنیا به اثبات برسد، بشارت های ایران ابر قدرت، در شرایط کرونایی خود را نمایان کرد.

 

امام جمعه خوسف افزود: در روزهای آینده، مجلس انقلابی بدون هیچ چشم داشتی به غرب تشکیل خواهد شد که بشارتی است که باید قدر آن را بدانیم.

 

حجت الاسلام شاهبیکی با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: خون شهدا، عملیات بیت الاسد، جدیت نیروهای مسلح، امنیت و ثبات داخلی کشور ایران در روزهای شهادت این سردار سپهبد، سبب ناامیدی ترامپ شد.

 

وی تصریح کرد: در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و 15 خرداد، دریاها شکافت و نفتکش های ایرانی حامل مواد نفتی به کشور تحریم شده ونزوئلا رسید.

 

امام جمعه خوسف بیان کرد: مسئله کرونا همه گیر و جهانی است ولی در ایران رهبری بر رزمایش مواسات و همدلی تاکید کردند که یک گفتمان است؛ این گفتمان با فرهنگ غرب که بیمارستان های آن جایی برای مبتلایان ندارد و بزرگسالان بالای 60 سال را برای بستری نمی پذیرند، قابل مقایسه نیست.

 

حجت الاسلام شاهبیکی گفت: غربی که حرف از حقوق بشر، آزادی و کرامت انسان می زند، پلیس آمریکایی زانوی خود را بر گردن فرد سیاه پوست می گذارد و مانند آب خوردن او را زیر پای خود له می کند که نشان از دو فرهنگ متفاوت در ایران و غرب دارد.

 

وی ادامه داد: در ایران اصل مکتب امام خمینی(ره) توجه به کوخ نشینان، فقرا، مستضعفان و محرومان است ولی در غرب توجه به سرمایه داری است.

 

امام جمعه خوسف با بیان اینکه غرب برای مخدوش کردن چهره اسلام بسیار دست و پا زده است، گفت: غرب جلوی صدور انقلاب را گرفت و بدل هایی مانند داعش و القاعده درست کرد؛ ولی اسلام انقلابی امام خمینی(ره) و رهبری، مهندسی هوشنمدانه است که با مهر و محبت جلوی طاغوت ایستاده است.

 

جت الاسلام شاهبیکی گفت: غرب القاعده و داعش را راه اندازی و با تبلیغات زیاد، اذهان مردم دنیا را به تروریسم بودن ایران سوق داد ولی حاج قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با همین جریانات، تکفیری ها و خوارج زمان است که با شهادتش؛ چهره غرب مشخص شد چراکه غرب قهرمان مبارزه با داعش را شهید کرد.

 

وی با اشاره به مقاطع مجلس و دولت در دوران های گذشته، تصریح کرد: روزی دولت موقت ملی- مذهبی ها و روزی هم لیبرال ها آمدند و رفتند، روزی هم جریاناتی شکل گرفت که مذاکره را اصل نجات دانستند که ایران از آن درس عبرت گرفت ولی هم اکنون در اولین مجلس در چله دوم انقلاب، مجلس انقلابی تر و زلال تر تشکیل شده که در سال 1400 دولت انقلابی تر با دستاوردهایی که دارد، ایران را به سمت تمدن اسلامی نزدیک تر خواهد کرد.

 

وی گفت: در رزمایش مومنانه باید از بسیجیان، سپاهیان، گروه های جهادی، مساجد، مراکز نیکوکاری، سمن ها و رسانه ها تشکر کرد چراکه بی منت پای کار جهادی بودند.

 

گفتنی است در چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی ۳۸۰ بسته سبد غذایی به ارزش ۱۳۶ میلیون تومان تهیه بین اقشار آسیب پذیر ناشی از تبعات کرونا توزیع می شود.

 

 

 

کد خبر 933672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha