تشکیل شورای هماهنگی مخالفان برای سرنگونی «بن سلمان»

یک فعال عربستانی از تشکیل شورای هماهنگی برای سرنگونی «محمد بن سلمان» و برنامه سعودی برای هدف قرار دادن قطر پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، «عبدالرحمن السهیمی» فعال عربستان در یک فیلم ویدیویی که از یوتیوب پخش شد، اعلام کرد: یک شورای هماهنگی برای مخالفان عربستان شامل 18 نفر از جمله سه نفر از شاهزاده های خاندان سعودی تشکیل شده است.

 

السهیمی افزود: این شورا به اعتصاب، تحصن، آشوب مدنی، داشتن سلاح دعوت نمی کند، بلکه کار آن محدود به ارسال پیام به کشورهای جهان و هیئت های رسمی و بین المللی است.

 

وی ادامه داد: مکاتبه ها با پارلمان های اسلامی و کشورهای حوزه خلیج فارس، اعضای کنگره آمریکا و اعضای پارلمان اروپا انجام شده است.

 

این فعال عربستان گفت: هدف از  تشکیل این شورا سرنگونی «محمد بن سلمان» از ولیعهدی است. اعضای این شورا از شاهزاده «احمد بن عبدالعزیز آل سعود» برای رسیدن به ولیعهدی حمایت می کنند.

 

وی ادامه داد: ما از «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان می خواهیم که فرزند خود را از همه پست ها از جمله ولیعهدی برکنار کند و این وظیفه را به شاهزاده احمد بن عبدالعزیز محول کند.

 

السهیمی گفت: 17 کشور اسلامی رویکرد ما را تایید کردند. اما ما منتظر هستیم که حرکتی از سوی پادشاه عربستان انجام شود.

 

این فعال عربستانی فاش کرد:  برخی از مسئولان این کشور قصد دارند تا قبل از جام جهانی 2022 میلادی دوحه، قطر را با بمب گذاری های متعدد هدف قرار دهد تا دوحه مجبور به کناره گیری از میزبانی این جام جهانی شود.

کد خبر 933916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha