۱۲ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز ایلامی در کلاس‌های رفع اشکال حضور یافتند

زینی وند از حضور ۱۲ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز ایلامی در کلاس‌های رفع اشکال خبر داد و گفت: آزمون های مقاطع سوم متوسطه اول و دوم حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «علی زینی‌وند» ظهر امروز ۱۱ خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته بیش از ۹۸ درصد مدیران و  ۱۰۰ درصد مدارس استان ایلام عضو شبکه شاد هستند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام افزود: بیش از ۹۰ درصد معلمان استان ایلام نیز عضو شبکه شاد شده و از این طریق آموزش‌های خود را به دانش‌آموزان ارایه کرده‌اند.

 

زینی وند همچنین به برپایی کلاس‌های درس حضوری در برخی نقاط شهری و روستایی استان اشاره کرد و گفت: در این مدت حدود ۱۲ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در کلاس‌های درس حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای رفع اشکال دروس مرتبط با مقطع تحصیلی خود شرکت کرده‌اند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش ارائه آموزش‌های مجازی در کنار آموزش‌های کلاسی به دانش‌آموزان است و در این زمینه تداوم آموزش‌های مجازی در دستور کار قرار دارد.

 

وی افزود: آموزش‌های مجازی دانش‌آموزان این استان که از ابتدای اسفندماه و با شیوع کرونا آغاز شده بود تا تا پایان هفته جاری به پایان خواهد رسید.             

 

زینی وند خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، آزمون‌ها برابر شیوه‌نامه ارسالی برگزار می‌شود و بر این اساس مقاطع ابتدایی به صورت توصیفی، مقطع اول و دوم متوسطه اول و دوم غیرحضوری و پایه‌های سوم متوسطه اول و دوم حضوری باید برگزار شوند.

کد خبر 933925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha