مشکلات جامعه نتیجه عدم توجه به ارکان آموزش از دوران خردسالی است

اکبری مقدم با بیان اینکه آموزش در سطوح ابتدایی جامعه را از آغازین روزهای زندگی اجتماعی خردسالان جدی نگرفتیم گفت: امروز بسیاری از مشکلات و حوادث جامعه حاصل همین عدم توجه به ارکان آموزش در سطوح ابتدایی تا عالی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی اوسط اکبری مقدم» امروز(یک‌شنبه،۱۱ خرداد) در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به حادثه‌خیز بودن گیلان گفت: ایران اسلامی همواره دستخوش بلایای طبیعی است و این بلایا بازگشت ظلمی است که از طرف ما به طبیعت می‌شود.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه در هر حادثه ای همواره نقش امدادگران، جوانان و داوطلبین هلال احمر پررنگ تر از همیشه است افزود: جمعیت هلال احمر گیلان همواره مدیران خوبی داشته است و انسان هیچگاه با خاطرات خوب و خوبی‌ها وداع نمی کند.


وی ادامه داد: هلال احمر گیلان در سال‌های اخیر مدیری در بدنه خود داشته که هم در حوزه مدیریت و استفاده از دانش فنی مرتبط با حوزه، حضور در صحنه‌های میدانی و هم حوزه آموزش که بالاترین رسالتی است که همه دستگاه‌های اجرایی باید داشته باشند، عملکرد مطلوبی داشته است.


اکبری مقدم با انتقاد از عدم پرداختن به آموزش از دوران خردسالی و اکتفا به آموزش‌های مدارس اظهارداشت: آموزش را در سطوح ابتدایی جامعه از آغازین روزهای زندگی اجتماعی خردسالان جدی نگرفتیم و امروز بسیاری از مشکلات و حوادث جامعه حاصل همین عدم توجه به ارکان آموزش در سطوح ابتدایی تا عالی بوده است و صرفا به آموزش‌های مدارس و دانشگاهی و کسب مدارک دانشگاهی محدود شده و متاسفانه غافل هستیم.


وی با بیان اینکه آموزش‌ها جهت ترویج فعالیت‌های هلال احمر و فرهنگ نوع دوستی باشد اظهارداشت: امروز بسیار خرسندیم که فردی از جمعیت گیلان سرپرستی این جمعیت را بر عهده گرفته، انسانی باتجربه، بادانش و بااخلاق است.


اکبری مقدم با اشاره به بلاتکلیفی ساختمانی که به عنوان نماد جمعیت هلال احمر گیلان در سطح کشور مطرح بود اظهارداشت: مصوب شده بود این ساختمان نوسازی شده و از ظرفیت آن برای استان بهره گرفته شود اما متاسفانه سال های طولانی است که رها شده و امروز به عنوان پارکینگ استفاده می شود.


وی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت خیرین تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: متاسفانه تنها در مواقع بحرانی از ظرفیت خیرین استفاده می کنیم و باید از ظرفیت خیرین به صورت نهادینه بهره گیریم.

کد خبر 934148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha