افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان نگران‌کننده است

حضرتی با بیان اینکه افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان نگران‌کننده است گفت: از شهروندان تقاضا داریم علاوه بر رعایت توصیه‌های بهداشتی در خانه ماندن را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «مریم حضرتی» ظهر امروز (دوشنبه ۱۲ خرداد) در حاشیه بازدید از بیمارستان آموزشی درمانی آیت‌الله طالقانی آبادان، در جمع خبرنگاران، رسیدگی کادر درمان آبادان به بیماران کرونایی را رضایت‌بخش دانست و اظهار کرد: خوشبختانه همه مسئولان، دست‌اندرکاران و پزشکان و پرستاران با تمام توان در حال خدمت به مردم هستند تا شهروندان به بهترین نحو ممکن مراقبت کامل و لازم را دریافت کنند.

 

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: روند درمان در بخش‌های مختلف بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان، رضایت‌بخش است و از تلاش‌های بی‌وقفه و جهادگرانه مدافعان سلامت در آبادان تشکر می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه افزایش شمار مبتلایان به کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان نگرا‌ن‌کننده است اذعان داشت: از شهروندان تقاضا داریم علاوه بر رعایت توصیه‌های بهداشتی در خانه ماندن را جدی بگیرند و فقط در موارد اضطراری از منزل خارج شوند.

 

حضرتی تصریح کرد: بیمارانی که پس از بهبودی مرخص می‌شوند نیز باید در خانه بمانند و بیمارانی که قرنطینه خانگی برای آنان تجویز می‌شود باید به خوبی این موضوع را رعایت کنند.

 

وی اقدام رئیس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند و مدیر تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان را قابل تحسین دانست و ابراز کرد: اقدام امروز مرتضی سام بوشهری در تقدیر از کادر درمانی بیمارستان طالقانی آبادان که مدال برنز ماسابقات آسیایی ۲۰۱۹ تایلند خود را اهدا کردند حرکت بسیار ارزشمند و قابل تقدیری است.

 

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: این حرکات و اقدامات در یاد و خاطره‌ پزشکان و پرستاران خواهد ماند همانگونه که این عزیزان بر خود وظیفه می‌دانند تا جان خود را در کف دست بگیرند و از مردم شریف ایران اسلامی مراقبت کنند‌، قطعا چنین کارهایی باعث خوشحالی، حمایت، دلگرمی و انگیزه قوی‌تر آنها  برای خدمت خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه شهرستان آبادان در تمام مسائل، بحران‌ها و رویدادهای مختلف و مهم کشوری پیشرو بوده و بسیار خوب کار کرده و امیدواریم از این به بعد نیز با توان بیشتر این روند را ادامه دهند.

 

حضرتی ضمن بررسی روند رسیدگی به بیماران بستری، از نزدیک با کادر پرستاری حاضر در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان دیدار و در جریان مشکلات و پیشنهادات مطرح شده قرار گرفت.

 

همچنین در این بازدید مرتصی سام بوشهری مدیر تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان و رئیس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند، مدال برنز مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیايی ۲۰۱۹ تایلند خود را به کادر درمانی و پرستاران جان برکف بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان اهدا کرد.

 

کد خبر 934603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha