برگزاری برنامه های رحلت امام خمینی (ره)در  ۷۰ مرکز مذهبی  ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: برنامه های رحلت امام خمینی (ره)در ۷۰ مرکز مذهبی و فرهنگی ملایر برگزار می‌شود.

«حجتالاسلام روح‌الله نجفی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با سی و یکمین سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برنامه های مختلفی در سطح شهرستان ملایر برگزار می‌شود.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ۷۰ برنامه  در سالروز رحلت امام خمینی و شب پانزدهم خرداد در ملایر خبر داد و گفت: این برنامه ها در مساجد‌ ،حسینیه‌ها ، هیات مذهبی و گلزار شهدا با رعایت پروتوکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.


وی با بیان اینکه در این راستا هماهنگی لازم با هیات ها‌ و روحانیون انجام شده تصریح کرد: دراین زمینه مقرر شده در مساجد همزمان با شب ۱۴ و ۱۵ خرداد مراسم عزاداری و همچنین سخنرانی روحانیون با محوریت معرفی شخصیت امام راحل و  قیام ۱۵ خرداد برگزار شود.


وی با بیان اینکه  چهار برنامه محوری نیز در سالروز رحلت امام راحل در سطح شهرستان ملایر برگزار خواهد شد افزود: این برنامه ها شامل شامل برگزاری مراسم رحلت امام در شب ۱۴ خرداد در روستای آورزمان ملایر با سخنرانی امام جمعه ملایر ، برگزاری مراسم در روستای پیروز در  شب ۱۵ خرداد با سخنرانی امام جمعه ملایر، برگزاری مراسم در گلزار شهدای شهر جوکار با سخنرانی امام جمعه جوکار و برگزاری ویژه برنامه رحلت املم راحل در عصر روز چهاردهم خرداد ماه در جواز گلزار شهدای بهشت هاجر ملایر به همراه برنامه‌های ویژه  و تقدیر از خادمان بهشت هاجر در بحث کرونا  خواهد بود.


وی در ادامه از برگزاری گردهمایی خواهران مبلغه در اداره تبلیغات اسلامی ملایر برای برگزاری برنامه های  سالروز رحلت امام خمینی خبر داد و گفت: همچنین در فای مجازی نیز برنامه های فرهنگی مختلفی را با محوریت  این مناسبت ها خواهیم داشت.
 

حجت الاسلام نجفی گفت:  واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر اقدام به برگزاری طرح ختم قرآن و هدیه آن به روح بلند امام راحل و شهدا کرده که بر  اساس این طرح هر کدام از علاقمندان یک یا چند جزء از قرآن را طبق لیست پیوستی انتخاب و در شب و روز چهاردهم خرداد ماه  فرصت دارند تا جزء یا اجزاء انتخاب شده را قرائت و ثواب آنرا را به روح همه شهداء انقلاب بالاخص روح ملکوتی حضرت امام خمینی  (ره) می نمایند.


وی  اضافه کرد:علاوه  بر این در سایر کانال ها و پیام رسانهای داخلی نیز برنامه های متناسب با این ایام و با محوریت شخصیت امام راحل توسط روحانیون  و هیات مذهبی بارگزاری  و منتشر می‌‌شود.


وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال با وجود بیماری کرونا برنامه های تجمع مانند سال های گذشته نخواهد بود افزود:  فضا سازی سطح شهر و ادارات، نهادها و ... نیز متناسب با این ایام انجام شده است.  

کد خبر 934776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha