تولید فکر پیش‌نیاز رونق فعالیت‌های قرآنی است

حجت‌الاسلام محمدی لائینی با تأکید بر اینکه بی‌تردید بدون تولید فکر متناسب با شرایط موجود هیچ اتفاق خوبی در جامعه محقق نمی‌شود، گفت: تولید فکر پیش‌نیاز رونق فعالیت‌های قرآنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز (13 خرداد) در نشست با اعضای فرهنگی پژوهشی موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) مرکز استان مازندران، رابطه عمیق مسئولان با مردم و ارائه خدمات بی‌منت به مردم را از اهداف بلند امام راحل دانست و اظهار کرد:افزایش خوشنودی مردم  در سایه خدمت بی‌منت از وظایف ذاتی مسئولان است که این رابطه عمیق و صمیمی موجب کارآمدی نظام می‌شود که این امر از اهداف و خواسته امام راحل بود.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران افزود: باور به خدا، باور به مردم و باور به خود، هر سه به معنی واقعی کلمه در وجود امام و تصمیم امام و همه حرکت‌های ایشان تجلی داشت که موجب ظهور و بروز انقلاب عظیم اسلامی شد.

 

وی رسوخ شبکه فساد در ایران را در سایه حمایت شبکه‌های معاند اسلام و قرآن  دانست و تصریح کرد: تمامی فسادهایی که در سال‌های اخیر در ایران اسلامی رقم خورد سازمان‌یافته شبکه‌ها و تشکیلات استکبار جهانی و اعیادی آنان است که هدفشان ناکارآمد نشان دادن نظام و بی‌اعتمادی مردم به‌نظام مقدس اسلامی است که باید مسئولان، سلامت سیاسی و اجتماعی و اقتصادی خود را جدی بگیرند و در حفظ آن کوشا باشند.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی ضمن تحسین عملکرد موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) مرکز استان مازندران، بیان کرد: تولید فکر همراه با اجرا اولویت کار فعالان قرآنی باشد.

 

 وی با تأکید بر اینکه بی‌تردید بدون تولید فکر متناسب با شرایط موجود هیچ اتفاق خوبی در جامعه محقق نمی‌شود، گفت: در امور علمی موسسه پیامبر اعظم صرفاً پژوهشی نباشد بلکه باید تولید فکر همراه با اجرای پژوهش صورت گیرد.

کد خبر 934846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha