استفاده از ظرفیت ارزشمند کانون های فرهنگی مساجد در بزرگداشت ارتحال امام (ره)

پیرسبزی یکی از ظرفیت های ارزشمند در راستا بزرگداشت ارتحال امام راحل را کانون های فرهنگی و هنری مساجد دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت کارگروه های فرهنگی و هنری، مساجد، ائمه جماعات و کانون های فرهنگی و هنری برنامه هایی برگزار می شود.

«محمدعلی پیرسبزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که همه دستگاه ها باید حضور پر رنگی در گرامی داشت این روزها داشته باشند، سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستگاه های مختلف باید از همه ظرفیت های خود در راستای بزرگداشت این روز استفاده کنند، گفت: باید از ظرفیت فضای فیزیکی و همچنین فضای مجازی با توجه به ضرورت استفاده لازم صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز برنامه هایی را به همین مناسبت در دستور کار دارد، یادآور شد: این اداره کل سیاه پوش کردن محیط اداری در شهرستان ها و تولید محتوا در فضای مجازی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

پیرسبزی یکی از ظرفیت های ارزشمند در این راستا را کانون های فرهنگی و هنری مساجد دانست و ادامه داد: با استفاده از ظرفیت کارگروه های فرهنگی و هنری، مساجد، ائمه جماعات و کانون های فرهنگی و هنری برنامه هایی برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقه خلاصه نویسی از شخصیت و سیره حضرت امام (ره) در فضای مجازی سخن به میان آورد و گفت: تهیه و توزیع سوال های تشریحی و چهار گزینه ای در زمینه آشنایی با اندیشه ها و رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب نیز از دیگر برنامه های این اداره کل است.

کد خبر 934939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha