افتتاح ۶ پروژه برق رسانی در استان بوشهر توسط وزیر نیرو

۶ پروژه برق رسانی در استان بوشهر، توسط «رضا اردکانیان»، وزیر نیرو در یک برنامه ویدئو کنفرانس به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، 6 پروژه برق رسانی در استان بوشهر، توسط «رضا اردکانیان»، وزیر نیرو در یک برنامه ویدئو کنفرانس به بهره برداری خواهد رسید که شامل توسعه و افزایش ظرفیت پست، اصلاح، به روز رسانی و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع  شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر  است.

این طرح ها با صرف هزینه ۱۲۷ میلیارد و 600 میلیون تومان  راه اندازی خواهد شد.

«غلامرضا نصیری»، امروز (سه شنبه 13 خرداد) با تشریح برنامه های افتتاح پروژه های پویش «هر هفته الف- ب- ایران» در استان بوشهر به خبرنگاران گفت: در این برنامه یک روزه، پروژه افزایش ظرفیت پست ۲۳۰ کیلو ولت گناوه  با صرف هزینه ۲۲ میلیارد تومان، پروژه افزایش ظرفیت پست ۲۳۰ کیلو ولت بوشهر با صرف هزینه ۲۵ میلیارد تومان و پروژه توسعه پست ۴۰۰ کیلو ولت «پارس» با صرف هزینه ۹ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان فارس و بوشهر افزود: در ادامه این برنامه، وزیر نیرو، پروژه افزایش ظرفیت پست صنعت بوشهر با صرف هزینه ۱۰ میلیارد تومان و پروژه افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلو ولت «پارس» (عسلویه)  با صرف هزینه ۴۸ میلیارد تومان را نیز افتتاح خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با صرف هزینه 13 میلیارد و 600 میلیون تومان پروژه اصلاح، به روزرسانی و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع که در این راستا به اتمام رسیده است در این برنامه پویش، افتتاح خواهد شد.

نصیری، اجرای پویش «هر هفته الف-ب- ایران» را رویکردی در راستای رونق و جهش تولید دانست و عنوان کرد امسال در این پویش، طیفی از فعالیت‌های مهمتر از ساخت و ساز، پیش بینی شده است و این پویش با محوریت گردش امور، فرآیندها، دستورالعمل‌ها، ضوابط، تفیض اختیارات به استان‌ها، کاهش تلفات، افزایش راندمان انجام می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر اظهار امیدواری کرد: امیدواریم که بهره برداری از طرح های این پویش منشا خیر و برکت برای مردم استان بوشهر و آغازی بر شتاب بخشی به فعالیت‌های توسعه زیرساخت های تامین و انتقال برق در منطقه جنوب کشور باشد.

«اردشیر مذکوری» نیز با بیان اینکه در برنامه ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو، سه طرح توسعه و اصلاح شبکه و توسعه ناوگان این شرکت راه اندازی می شود، گفت: در این برنامه طرح توسعه شبکه های توزیع برق استان بوشهر با هزینه ۱۶ میلیارد ریال، اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق و ارتباطات استان بوشهر با صرف ۱۲ میلیارد تومان و توسعه و نوسازی ناوگان خودرویی عملیاتی برق این استان با صرف ۶ میلیارد تومان راه اندازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: حضور وزیر نیرو در این برنامه، فرصت مغتنمی برای پرداختن به استعدادهای توزیع و انتقال برق در استان بوشهر است و برنامه های پویش «هر هفته الف- ب- ایران»، منشا اثر و خدمات ویژه در استان بوشهر بوده است.

گفتنی است، «الف»، نشانی از آب و آبادانی است و «ب»، نشانه‌ای از برق و بردباری و با هم بودن، برای ساختن ایرانی که شایسته ایرانیان است  و پویش «هر هفته الف-ب- ایران» راهی به عمران و آبادانی برای ساختن جامعه ای برخوردار از زیر ساخت های توسعه است که در ایران اسلامی با درایت و خوش فکری وزیر نیرو شکل گرفته است.

این پویش در سال ۹۹ با ابعاد گسترده ‌تر، مبتنی بر نامگذاری امسال به‌ عنوان سال «جهش تولید» ادامه پیدا کرده است و وزارت نیرو در تلاش است تا امسال با اصلاح رویکردها و رویه‌ها برای خدمت‌ رسانی آماده‌تر باشد.

کد خبر 934945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha