امام راحل ذره ای از اندیشه های خود دست نکشید

آخوند میرزاعلی گفت: امام راحل ذره ای از اندیشه و تفکر خود کوتاه نیامد و برای آرمان های انقلاب و دین مبین اسلام در برابر رژیم ستم شاهی ایستادگی کرد و پیروز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از گرگان، «آخوند عبدالحی میرزاعلی» ظهر امروز (سه شنبه 13 خرداد) در جلسه گفتمان تقریبی و هم اندیشی پیرامون اندیشه امام (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری در تحولات انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی اظهار کرد: امام راحل به ارزش های اسلام باور داشت و به خاطر اعتقاد دینی مردم قیام کرد.

 

امام جمعه اهل سنت آق قلا ادامه داد: اعتقاد امام (رحمه الله علیه) بر این بود که بر اساس دین و اسلام اجازه ندهد که غیر مسلمانان و استکبار جهانی بر مسلمان اهانت کند.

 

آخوند میرزاعلی ابراز داشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی برای پیروزی انقلاب اسلامی زحمت زیادی کشید و متحمل زحمات زیادی از جمله تبعید و دوری از وطن شد اما هیچگاه از آرمان های خود عقب نکشید.

 

وی بیان کرد: امام راحل به ترکیه و عراق تبعید شد ولی ذره ای از اندیشه و تفکر خود کوتاه نیامد و برای آرمان های انقلاب و دین مبین اسلام در برابر رژیم ستمشاهی ایستادگی کرد و مردم را به مبارزه به ظلم دعوت کردند.

 

امام جمعه اهل سنت آق قلا  متذکر شد: پس از پیروزی انقلاب امام(رحمه الله علیه) در برابر فتنه های داخلی و خارجی ایستادگی کردند و جنگ هشت سال دفاع مقدس که حقیقت جنگ ایران با کشورهای متعددی که از سوی استکبار جهانی حمایت می شدند را مدیریت کرد.

 

کد خبر 935003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha