مراسم سالگرد ارتحال امام در ۲۳۰ بقعه متبرکه گیلان برگزار می‌شود

حجت الاسلام علیزاده گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در ۲۳۰ بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود.

حجت الاسلام «ستار علیزاده » با تسلیت سی و یکمین سالروز رحلت امام خمینی(ره)به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد با رعایت موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ۲۳۰ بقعه متبرکه گیلان برگزار می‌شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: بقاع مجری برگزاری سالگرد ارتحال امام(ره) با کمک خدام افتخاری، قبل از برگزاری مراسم ضدعفونی می‌شوند.


وی تاکید کرد: مردم ولایت‌مدار استان گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و به همراه داشتن وسایل بهداشت شخصی مانند ماسک و دستکش در این مراسم شرکت کنند.


حجت‌الاسلام علیزاده یادآور شد: سخنرانی روحانیون و وعاظ برجسته منطقه و مداحی از جمله برنامه‌های مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(رحمه الله) و قیام ۱۵ خرداد است.


وی پاسداشت امام راحل را تکریم همه ارزش‌های الهی و انسانی دانست و گفت: امام خمینی(ره) با الگوبرداری از نهضت حسینی، علیه طاغوت معاصر قیام کرد و اسلام ناب محمدی را احیا کرد.


حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه تصور دنیای معاصر بدون امام خمینی(ره) هراس‌آور است گفت: در چنین دنیایی، استکبار و صهیونیسم راه را بر همه آزادی‌های فردی و اجتماعی بسته و حتی اجازه نفس کشیدن به انسان و انسانیت نمی‌دهند.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه امام خمینی(ره) عارفی جهان‌بین بود که طبق سیره رسول اکرم(ص) حکومتی دینی بنیان کرد و گفت: حرکت امام راحل موجی مقدس در جهان ایجاد کرد که به برکت آن آزادیخواهان و مظلومان جهان علیه طاغوت و زور قیام کردند.


وی به تحقق پیشگویی امام راحل در خصوص نابودی کمونیسم اشاره کرد و گفت: آنچه امروزه در دنیا و آمریکا شاهد هستیم تحقق افول روزافزون دولت آمریکا و وعده صادق امام خامنه‌ای به عنوان شاگرد راستین مکتب خمینی کبیر است.


حجت الاسلام علیزاده بر بهره‌گیری از سیره حضرت امام خمینی(ره) برای تداوم انقلاب اسلامی و اتصال آن به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) تاکید کرد و گفت: زهد، ساده‌زیستی، اخلاص، ظلم‌ستیزی و مردم‌داری از خصوصیات بازر امام راحل بود که باید همواره مورد توجه مسئولان و مردم باشد.

کد خبر 935023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha