سخنان مقام معظم رهبری برهم زننده توطئه های دشمنان انقلاب در همه زمینه ها

آیت الله حسینی سخنان مقام معظم رهبری را برهم زننده توطئه های شوم دشمنان انقلاب و نظام در همه زمینه ها دانست و گفت: امروز انقلاب اسلامی در کنگره جهانی تاثیرگذار است

آیت الله «سید نصیر حسینی» ضمن تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار داشت: در دل تاریکی های تاریخ بشریت همیشه خورشیدهایی درخشیده اند که در دوران نمرود حضرت ابراهیم (ع)، در دوران فرعون حضرت موسی(ع)، در دوران جهالت جزیره العرب حضرت محمد (ص) و در دوران مدرن، ابتذال، فساد و حکومت های استکباری خورشید نورانی امام راحل درخشید.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد امام خمینی (رضوان الله علیه) را پرورش یافته حوزه های علمیه دانست و گفت: امام راحل توانست مولودی به نام انقلاب اسلامی خلق کند.

 

وی یادآور شد: اخلاق، عرفان، معنویت، سیاست، فقاهت، حکمت و ... شخصیت جامعی از امام خمینی (رضوان الله علیه) ساخت که توانست انقلابی جامع در ایران تشکیل داده و دنیا را متحول کند.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه امام راحل عظیم الشان دنیا را در همه ابعاد مختلف تحت تاثیر انقلاب اسلامی قرار داد، اذعان داشت: امروز دولت مردان کشور ابرقدرتی مثل آمریکا اگر 10 دقیقه با مردم یا رسانه ها صحبتی داشته باشند، حتما باید از نام ایران بین سخنان خود استفاده کنند که این قدرت ایران را نشان می دهد.

 

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه پهلوی مولودی بود که غرب آن را به وجود آورد، اضافه کرد: امام خمینی (رضوان الله علیه) با انقلاب اسلامی ساختار نظام عالم را در برابر حرکت خود تغییر داد.

 

وی سخنان مقام معظم رهبری را برهم زننده توطئه های شوم دشمنان انقلاب و نظام در همه زمینه ها دانست و گفت: امروز انقلاب اسلامی در کنگره جهانی تاثیرگذار است و می توانیم بگوییم جهان قبل از انقلاب و جهان بعد از انقلاب.

کد خبر 935280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha