اندیشه های امام راحل به نسل جوان عرضه شود

چراغعلی گفت: با توجه به اینکه امسال با شیوع کرونا برنامه متمرکز و تجمعی در ۱۴ و ۱۵ خرداد برگزار نمی شود باید از طریق رسانه ها به انتقال اندیشه های امام راحل به نسل جوان بپردازیم.

«عبدالرضا چراغعلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا در کشور تمهیدات به گونه ای است که برنامه متمرکز و تجمعی در نظر گرفته نشده است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: با توجه به این شرایط نیاز است که امسال بیشتر به شخصیت و جایگاه امام راحل و اندیشه های بلند ایشان بپردازیم چرا که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن شده است.

 

چراغعلی متذکر شد: 14 و 15 خرداد به عنوان دو روز تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی است و باید این دو روز را پاس بداریم و برای آن ارزش قائل باشیم.

 

وی افزود: محدودیت هایی در تشکیل برنامه تجمعی در نظر گرفته شده است و لذا از رسانه ها و فضای مجازی انتظار داریم در راستای گفتمان انقلاب و بیان اندیشه های ناب امام راحل در این ایام پرتلاش تر باشند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان تاکید کرد: اهمیت روز 15 خرداد و اندیشه های امام راحل باید به نسل جوان جامعه منتقل شود.

 

چراغعلی افزود: در استان گلستان در این ایام برنامه متمرکزی برگزار نمی شود اما برنامه پراکنده در مساجد در نظر گرفته شده است و این برنامه ها بر اساس ضوابط و مقررات انجام می شود.

 

کد خبر 935288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha