امام خمینی (ره) شاخ آمریکا را شکست

آیت الله حسینی با بیان اینکه امام خمینی (ره) شاخ آمریکا را شکست و با داشتن قدرت نظامی او را زمین گیر کرد، گفت: امام وقتی به ایران آمد هدفش تنها سرنگونی رژیم منحوس پهلوی نبود، بلکه چون اندیشه الهی داشت آمد که در برابر تمام دنیای استعمار بایستد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» عصر امروز (۱۴ خرداد) در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد که در یاسوج برگزار شد، ضمن عرض تسلیت و تعزیت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد اظهار داشت: امام یک شخصیت ولایی بود که با عنایت پروردگار در طول تاریخ بشریت طلوع کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در دوران جهانی فساد مدرن، خورشید خمینی درخشید، گفت: امام یک شخصیت جهانی است و مبنای مقایسه جهان، ما قبل و بعد از امام است و اگر رویکرد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دنیا قبل از انقلاب و بعد از انقلاب اسلامی ایران را تحلیل و بررسی  کنیم، می بینم تغییرات جدیدی در ساختار فرهنگی و فکری جهان به تاسی از امام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران رخ داده است.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) شاخ آمریکا را شکست و با داشتن قدرت نظامی  او را زمین گیر کرد، امام وقتی به ایران آمد هدفش تنها سرنگونی رژیم منحوس پهلوی نبود، بلکه چون اندیشه الهی داشت، آمد که در برابر تمام دنیای استعمار بایستد و لذا حضرت امام فرمود: « اگر تمام دنیا یک طرف باشد و خمینی یک طرف، تنهای تنها در مقابل آنها می ایستم و مقاومت می کنم».

 

وی یادآور شد: امروز وقتی ایران علیرغم تهدیدهای سردمداران آمریکایی، نفت کش هایش را به سوی کشور ونزوئلا، حیات خلوت آمریکا می فرستد، نشان می دهد که رهبر انقلاب، مردم ایران و حکومت اسلامی ایران خونخواه همه مسلمانان جهان هستند و در مقابل ظلم همه انسان ها می ایستند و حامی مظلومان عالم هستند.

 

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: فرستادن نفت کش ها تنها نشانه فرستان نفت و شکستن حصر اقتصادی نبود بلکه حامل پیام امام (ره) به جهانیان بود.

 

آیت الله حسینی تصریح کرد: حکومت منحوس پهلوی در جشن های 2500 ساله شاهنشاهی در فارس در یک نمایش بی عفتی خواستند تیر خلاص را بر پیکر ملت ایران و احکام اسلام بزنند و اگر حکام پهلوی به وسیله امام و انقلاب ایران سرنگون نمی شد، امروز اثری از نماز و نام شهید و شهادت و روحانیت نبود و افراد کشورمان راهشان به جای بهشت به جهنم ختم می شد و سقوط می کردند.

 

وی گفت: انقلاب، رهبری و ولایت، امانت هستند و با ریختن خون هزاران شهید به ثمر رسیده اند و باید در حفظ آنها بکوشیم.

کد خبر 935332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha