واریز بیش از  ۱۹ میلیارد ریال کمک بلاعوض به حساب خسارت دیدگان سیل ۹۸

بصیری گفت: مبلغ ۱۹میلیارد و ۱۰۳میلیون و ۲۲۵هزار ریال کمک بلاعوض مرحله دوم به حساب یک هزار و ۶۰۴ نفر از خسارت دیدگان سیل سال ۹۸ شهرستان نی ریز واریز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا بصیری»، امروز (پنج شنبه 15 خرداد) از پرداخت کمک بلاعوض به حساب خسارت دیدگان سیل 98 به کشاورزان نی ریز خبر داد و گفت: مبلغ 19میلیارد و 103میلیون و 225هزار ریال کمک بلاعوض مرحله دوم به حساب یک هزار و 604 نفر از خسارت دیدگان سیل سال 98 شهرستان نی ریز واریز شد.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز افزود: تا کنون و در مجموع، بالغ بر 51میلیارد و 245میلیون ریال کمک بلاعوض، معادل 70درصد مبلغ تخصیصی به حساب مشمولین واریز شده است و علاوه بر این در سال گذشته، 100میلیارد ریال  تسهیلات چهار درصد پنج تا هفت ساله به یک هزار و 681 نفر از کشاورزان خسارت دیده نی ریزی در بخش های باغ، زراعت و دام این شهرستان پرداخت شده است.

وی با اشاره به تخصیص 25 درصد تسهیلات خسارت سیل استان فارس به شهرستان نی ریز، اعلام کرد: ثبت اسامی از تاریخ 31 فروردین ماه سال گذشته شروع شد و تعداد یک هزار و 681 نفر از کشاورزان خسارت دیده شناسایی و در سامانه سجاد ثبت نام شدند.

بصیری تصریح کرد: کارگروه تسهیلات ارزان قیمت سیل به ریاست فرمانداری و دبیری جهاد کشاورزی در فروردین 1398 تشکیل شد و بانک های «کشاورزی»، «ملی»، «تجارت»، «سپه» و «رفاه کارگران»  به عنوان اعضای کارگروه تسهیلات ارزان قیمت  سیل در این طرح مشارکت دارند.

کد خبر 935417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha