رمز موفقیت مجلس انقلابی توجه جدی به معیشت طبقه ضعیف جامعه است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: یکی از مولفه های مجلس انقلابی و رمز موفقیت آن توجه جدی به معیشت طبقه های ضعیف جامعه و پرداختن به مسائل کلان و پرهیز از حواشی و اختلافات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۱۶ خرداد حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمینون (نودژ)، گفت: یکی از مولفه های مجلس انقلابی و رمز موفقیت آن توجه جدی به معیشت طبقه های ضعیف جامعه و پرداختن به مسائل کلان و پرهیز از حواشی و اختلافات است.

امام جمعه آسمینون اظهار کرد: یکی از ابراز برای قوی شدن ایران، داشتن مجلسی قوی است و امروز با این مجلس و هیئت رئیسه قوی که انتخاب شده، امید به این مجلس بیشتر شده است و همین جا انتخاب قالیباف را به ریاست مجلس تبریک عرض می کنم.

وی ابراز کرد: باید یادآور شوم که امروز در این برهه، یکی از اولویت های مهم مجلس یازدهم مسئله اصلاح اقتصاد است و این امر محقق نمی شود مگر با اصلاح خطوط اصلی اقتصاد ملی آن هم براساس سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که اهم آن شامل اشتغال، تقویت ارزش پول ملی، تولید، کنترل و مهار تورم می باشد.

حجت الاسلام احمدی نیک ضمن تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، بیان کرد: یکی از ابعاد و زوایای بسیار مهم زندگی و شخصیت حضرت امام خمینی (ره) که امسال و در سالروز ارتحال آن پیر سفر کرده مورد تاکید مقام معظم رهبری (حفظه الله) بود، تحول گرایی و تحول خواهی امام (ره) است.

 خطیب جمعه آسمینون اضافه کرد: تحولی که امام راحل در عصر حاضر در زمینه های مختلف چه در جامعه ما چه در جوامع بین الملل ایجاد کردند، آن صدور تفکر و منطق امام و انقلاب به دنیاست و آن منطق نیز منطق مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم ظالمان و قلدری ابرقدرت ها می باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: سردمداران استکبار اذعان دارند که امام راحل ما را تحقیر کرد و نمونه امروزی آن با توجه به تحریم های ظالمانه و عربده های آمریکا می توان به پنج نفتکش ایرانی که با پرچم ایران اسلامی هزاران کیلومتر را طی کرده و به دریای کارائیب و آمریکای لاتین رسید اشاره کرد.

حجت الاسلام احمدی نیک در خاتمه ابراز کرد: روزی کسی فکر نمی کرد که بتوان روی حرف آمریکا حرف زد و امروز وضعیتی که در آمریکا مشاهده می شود، ماهیت آمریکای اصلی و بدون روتوش است و مردم آمریکا از این رفتار سردمداران خود شرمنده هستند.

کد خبر 935511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha