کانون های مساجد در رسیدن به تمدن نوین اسلامی موثر هستند

کامیابی گفت: می توان از ابزار هنر در کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای فرهنگ ایرانی اسلامی جهت رسیدن به تمدن نوین اسلامی استفاده کرد.

«فاطمه کامیابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت:به لطف خدا موسسات فرهنگی نه تنها پیگیر آسیب های خود نبودند بلکه با همکاری این موسسات فرهنگی و هنری توانستیم در راستای منویات مقام معظم رهبری رزمایش کمک های مؤمنانه را داشته باشیم، البته این مهم بار مسئولیت را از دوش ما بر نمی دارد تلاشی هم که شده جزء وظایف است که به لطف خدا ادامه داشته باشد.

 

رئیس اداره ارشاد فریمان افزود:همکاری کانون های فرهنگی مساجد با ستاد ملی مبارزه با کرونا، از بسیج مردمی، ایستگاه های ورودی شهر، بسته بندی و توزیع کمک ها و تلاش هنرمندان جهت در خانه ماندن در فضای مجازی و حقیقی یاد آور صحنه های ایثار و مقاومت سال های دفاع مقدس انقلاب اسلامی بود.

 

وی با بیان اینکه شهرستان فریمان دارای سه موسسه فرهنگی و هنری دارد، اظهارداشت: می توان از ابزار هنر در کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای فرهنگ ایرانی اسلامی جهت رسیدن به تمدن نوین اسلامی استفاده کرد.

 

کامیابی با تاکید بر اینکه مسجد یک نهاد مهم دینی است، ادامه داد: تبیین رویکرد کانون ها و شرح وظایف اعضای کانون ها راه های رسید به تمدن نوین اسلامی را در جامعه فراهم می کند، تلاش کانون فرهنگی مساجد در رسیدن به مساجد مطلوب و آرمانی بسیار ستودنی است.

 

رئیس اداره ارشاد فریمان با بیان اینکه کانون فرهنگی مساجد بالی برای پرواز در سپهر فرهنگ ایرانی اسلامی است، گفت: کانون های مساجد می تواند از حضور و مشارکت فعالانه پیشکسوتان و جوانان، دست اندرکاران و روحانیون مساجد جهت بر طرف کردن مشکلات مردم حداکثر بهره را ببرند.

کد خبر 935620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha