برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در ساوه

نمایشگاه خوشنویسی در شهرستان ساوه مصادف با بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) با عنوان شمیم عشق برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «حسین محمودی فر» در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت:‌ این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه و کانون بسیج هنرمندان در از روز سه شنبه ۱۳ خرداد مصادف با بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) با عنوان شمیم عشق برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ساوه افزود: ‌تعداد 30 اثر خوشنویسی با موضوع اشعار و بیانات حضرت امام (ره)به معرض نمایش گذاشته شد و جمعی از مسئولان شهرستان از این نمایشگاه بازدید کردند.

 

وی ادامه داد:‌ حضرت امام خمینی (ره) با هدف مقابله با سلطه ابر قدرت های شرق و غرب، ملل اسلامی را با رویکردی جدید به ارزش های اسلامی فرا خواند و با قایل شدن ارتباط مستقیم میان انقلاب و دین مبین اسلام، انقلاب را شرطی لازم و ضروری برای تحقق آرمان های الهی، وسیله ای برای نیل به مقاصد مکتبی و پیوند دادن جامعه بشری به تعالی انسانی معرفی کردند.

 

محمودی فر اظهار داشت: احیای اسلام حقیقی، ارتقاء مقام و منزلت اسلام، پایان دادن به نظام ستمشاهی، ایجاد روحیه خودباوری در میان مسلمانان جهان از مهم ترین اقدامات امام راحل بود و کشورهای مسلمان باید الگوی موفق انقلاب اسلامی و رهبری مدبرانه امام راحل را مورد توجه قرار دهند و این الگوی رهایی بخش و موفق را برای نسل های کنونی و آینده و ملت های آزادی‌خواه جهان تبیین کنند.

 

محمودی فر افزود: برگزاری نمایشگاه پوستر زندگینامه امام راحل و کتابت بیانات حضرت امام (ره) توسط هنرمندان ساوجی از برنامه های جنبی این مراسم  بود.

 

 

کد خبر 935649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha