پایداری وضعیت کرونا در گلستان شکننده است

چراغعلی گفت: پایداری وضعیت کرونا در گلستان شکننده است و باید به مسائل پیشگیرانه اهتمام داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا چراغعلی» امروز(شنبه ۱۷ خراد) در گفتگو با خبرنگاران گفت: در سطح کشور به خصوص پنج استان کشور که استان های جنوبی هستند بیماری کرونا رشد چشمگیری داشت و آمار مبتلایان رشد دوباره داشته است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: وضعیت استان گلستان نسبت به دو ماه گذشته پایدار است و شرایط قابل قبولی در استان وجود دارد ولی این ماندگاری بسیار شکننده است.

 

چراغعلی گفت: بازدیدهایی از مراکز درمانی صورت گرفته و آمادگی برای درمان بیماران کرونایی در نهادهای درمانی وجود دارد اما این به آن معنا نیست که مردم رعایت نکنند.

 

وی افزود: آمارهای کشوری ما که توسط سخنگوی وزارت بهداشت اعلام شد از شیوع دوباره بیماری کرونا خبر می دهد و حتی از پیکی که در اسفندماه داشتیم عبور کرده است و انتظار داریم گلستانی ها رعایت کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان متذکر شد: گلستانی ها تصور نکنند که کرونا به پایان رسیده است، ما از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم آگاه هستیم اما مردم باید به بحث سلامت اهمیت بدهند.

 

چراغعلی یادآور شد: ستاد مقابله با کرونا در استان و همه دستگاه های مسئول آماده باش هستند و موارد را رصد می کنیم و پیش از همه تأکید داریم که مردم مسائل پیشگیرانه را رعایت کنند.

 

وی گفت: در صورت گسترش بیماری کرونا در گلستان نسبت به شرایط جدید و اعلام محدودیت ها تصمیم خواهیم گرفت اما تلاش می کنیم که با همکاری مردم از این شرایط عبور کنیم.

 

کد خبر 935816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha